Hogy van ez a monitoroknal?
Ezért érdemes használni a G-Sync / FreeSync technológiákat.
Ha több FPS -ed van mint ahány Hz -ed, akkor jellemzően képtörést láthatsz (tearing effect)
Ha kevesebb FPS -ed van mint, mint Hz -ed apró akadozásokat, micro laggokat láthatsz.
Ezek nem törvényszerűek persze, játékfüggő a dolog.
Ez két teljesen külön dolog. A monitor adott gyakorisággal tudja frissíteni a pixeleket másodpercenként, nem érdekli, hogy a géped milyen gyakran küld adatot, ha 30 fps el fut a játékod akkor is 144/s frissíti a pixeleket.
#3 a képtörés nem fps függő, a monitor soronként frissíti a pixeleket, vsync/gsync/freesync pedig egyszerre frissíti az összes sort, ezért nincs elcsúszva.
"Ezért érdemes használni a G-Sync / FreeSync technológiákat."
60 fps esetén max. offline játékban érdemes használni, online lövöldékben élvezhetetlen lesz az input lag miatt. Minden azért az sem old meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!