14 napos elállás: a termék nem működése miatt?
Webshop-ban rendelt termék esetén a 14 napos elállás lehetséges, ezt értem.
Viszont, ha azért állok el, mert a termék legeslegelső bekapcsolása óta nem működött (originál fóliás csomagolásból kibontva), azt is jelentenem kell?
Tapasztalataim szerint ez úgy történik, hogy "elállok a vásárlástól": "Rendben van, x napot kérünk, a terméket bevizsgáljuk és ha minden rendben van, az árat visszautaljuk"...
Tehát ha a termék működésképtelenségét elhallgatom esetleg azt lehet mondani: "azért álltam el mert én okoztam benne valami károsodást amitől elromlott" (?)
Mondd el inkább az igazat.
Vittem már így vissza billentyűzetet,hősugárzót,egyik sem működött gyári hibás volt,visszavették 14 napos elállásban ,hogy utána mit csináltak vele nem tudom.
Ez nem elállás, hanem garancia
Két külön dolog
Kimondtad a lényeget "nem úgy MŰKÖDIK". A "nem úgy működik" és a "nem működik" teljesen más kategória. 14 napon belül eldöntheted, hogy meg akarod tartani a terméket, és garanciális javítást kérsz, vagy közlöd, hogy nem működik, és visszaküldenéd, de azért szeretnél cserébe egy működőképes terméket.
Igazából megindokolni sem vagy köteles, de ha hibás a termék, akkor egyértelmű, hogy visszaküldöd.
a "nem úgy működik" a jogalapja a 14 napos visszaküldésnak, a "nem működik" meg a garinak
tehát ahogy a 6 is írja két külön dologról beszélünk, ami fekete vagy fehér
Jelentsd! Ha bevizsgálják és látják hogy nem jó, akkor rácseszel. Se termék, se pénz.
Viszont ha 3 napon belül jelzed nekik a gondot, akkor küldenek másikat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!