14 napos elállás: a termék nem működése miatt?
Webshop-ban rendelt termék esetén a 14 napos elállás lehetséges, ezt értem.
Viszont, ha azért állok el, mert a termék legeslegelső bekapcsolása óta nem működött (originál fóliás csomagolásból kibontva), azt is jelentenem kell?
Tapasztalataim szerint ez úgy történik, hogy "elállok a vásárlástól": "Rendben van, x napot kérünk, a terméket bevizsgáljuk és ha minden rendben van, az árat visszautaljuk"...
Tehát ha a termék működésképtelenségét elhallgatom esetleg azt lehet mondani: "azért álltam el mert én okoztam benne valami károsodást amitől elromlott" (?)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mondd el inkább az igazat.
Vittem már így vissza billentyűzetet,hősugárzót,egyik sem működött gyári hibás volt,visszavették 14 napos elállásban ,hogy utána mit csináltak vele nem tudom.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez nem elállás, hanem garancia
Két külön dolog
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kimondtad a lényeget "nem úgy MŰKÖDIK". A "nem úgy működik" és a "nem működik" teljesen más kategória. 14 napon belül eldöntheted, hogy meg akarod tartani a terméket, és garanciális javítást kérsz, vagy közlöd, hogy nem működik, és visszaküldenéd, de azért szeretnél cserébe egy működőképes terméket.
Igazából megindokolni sem vagy köteles, de ha hibás a termék, akkor egyértelmű, hogy visszaküldöd.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
a "nem úgy működik" a jogalapja a 14 napos visszaküldésnak, a "nem működik" meg a garinak
tehát ahogy a 6 is írja két külön dologról beszélünk, ami fekete vagy fehér
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Jelentsd! Ha bevizsgálják és látják hogy nem jó, akkor rácseszel. Se termék, se pénz.
Viszont ha 3 napon belül jelzed nekik a gondot, akkor küldenek másikat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!