Mit lehet tenni, ha használt terméket küldött egy webshop új helyett és nem hajlandóak elismerni a hibájukat?
Figyelt kérdés
Tudom, hogy létezik a 14 napos elállás lehetősége, de visszaküldeni sajnos jelentős kiadás, így nekem veszteség lenne az egész, holott a webshop volt az inkorrekt. Árlesszállításra sem hajlandóak.
Megírtam nekik a problémát, de semmit nem tettek a helyzet megoldására vonatkozólag. "Ha nem tetszik küldjem vissza". Ő szerintük új a termék, én pedig az ellenkezőjét állítom (küldtem képet a koszos, összetapogatott, kibontott, összefirkált termékről).
Megírtam, hogy a megfelelő oldalakon véleményt írok.
Erre az volt a nevetséges válaszuk, hogy "rágalmazom őket és hitelrontásnak minősül". röhej
2015. máj. 21. 13:50
2/2 anonim válasza:
"Megírtam, hogy a megfelelő oldalakon véleményt írok. "
Mondjuk akkor azt is elmondhatnád, melyik üzletről van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!