Hogyan lehet kapcsolatba lépni az AMD-vel (RX 6900 XT probléma) (részletek a kérdésben)?
Több játéknál is elsötétül a kép 5 másodpercre, majd megint és megint.
Nem minden játéknál és amiknél is aha csinálja nem mindig.
Nem erőforrás igényű játékoknál is van ez a jelenség, 3x még internetezés közben is előjött ez 3 hónap alatt, ami igazából nem is lényeges, az alkalmazásoknál még inkább.
Már jelentettem nekik többször hónapok óta, e-mailt is írtam nekik, de semmi.
Mi lehet a megoldás, kinek írjak, hol olvassa az AMD vagy bármi mivel közelebb juthatok a megoldásig?
Furmarkkal többször teszteltem több módban; semmi sötétülés.
Húzva sosem volt, se lesz.
Referenciakártya, 2 éves, Windows 10 x64, naprakész oprendszer, vírus nélkül...már mindent körbejártam.
A kábelt leellenőrizted?
Ez tipikusan rosszul bedugott vagy döglődő kábel tünete.
Nem áll le semmi.
Nincs a kábellel semmi.
Prémium táp van a gépbe.
Másik csatlakozó, másik monitor, másik kábel, videokártya tesztelése másik gépben után mehet a gariztatás.
RMA-t kell kezdeményezned a szériaszám alapján.
Valszeg itt [link]
Hát, ugye a "Customer Support"-nak írtál és ugye nem magyarul?
Amúgy vidd vissza a boltba biztos van még rá garancia.
Látszik utána sem olvastatok, direkt nem is írtam, de látom megmondó emberekből itt sincs hiány. Csak szólok, hogy nem egyedi a probléma...tehát nem a kártyával van feltétlen a gond, de a külföldi fórumok erről írnak.
Aloha
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!