Meghibásodott a tápom, bolti gari után gyártóhoz kell fordulni?
Két féle jótállás (nem garancia, az pongyola fogalom!) van: a forgalmazó által törvényileg ( [link] ) kötelezően adandó (ez a termék árától függően 1/2/3 év) illetve a gyártó által önként vállalt. Előbbit a forgalmazónál érvényesítheted a jótállási jegy vagy számla vagy nyugta ellenében az utóbbit (amiről jelen esetben szó van) meg a gyártónál, a gyártó által megadott feltételek mellett.
Keresd fel a gyártó weboldalát a továbbiakkal kapcsolatban.
Én hanyagolni szoktam az ilyen boltokat ahol nem vállalják a teljes gyártó garanciát.
Samsung SSD -knél van ez a legtöbbet. Egyik bolt 3 évet a másik 5 -öt. Még ha pár ezerrel drágább is a hely, mindig az 5 éveset szoktam választani. Jobban biztonságba érdem magam, meg kínlódjanak vele ők, ha valami baj van, ne én szórakozzak a gyártóval. Sokszor csak a nyűg van vele, főleg ha a gyártónak magyarországi képviselete sincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!