A PS5-re és az Xbox Series S és X modelleken miért elérhető az RT az AMD Navi 5000 kártyákon meg miért nem?
"Amikor pedig a Series S elvileg 5600 XT. A PS5 5700 XT-t használ. Az Xbox Series X meg nem tudom mert ami benne van az erősebb az 5700 XT-nél."
Ez nem így van. A mostani konzolok RDNA 2 alapú GPU-t használnak amik már tudnak hardveres gyorsítású ray tracinget. Az RX 5000 sorozat még RDNA 1 volt ott pedig nem volt ilyesmi. Azok csak annyira tudnak ray tracinget mint egy GTX 1000 sorozatú kártya.
És az RX 5500 meg 5600 is tudja ezt?
És az előttük levők a polaris meg a vega kártyák?
Hol tudom az RX 5700-on aktíválni azt, hogy be lehessen kapcsolni?
1. Még minding nem lehet egy az egyben átszámolgatni konzolos vasat PCre.
2. Nem tudom hogyan jön ide a jól optimalizált a PS. A konzolok maguk mind optimalizált célhardverek. Vannak játékok amik ilyen vagy olyan okból egyiken vagy másikon futnak jobban.
3, A konzolos RT a mai napig egy HATALMAS kérdőjel. Nincs akkora teljesítménytartalék ezekben a gépekben mint amit a tényleges PCs RT kártyák tudnak. Alig van egy két játék ami komolyabban használja bármire is. Az, hogy látod magad a tükörben bizonyos helyeken nem az ami nélkül nem lehet élni. Ami az új Fortniteban van meg a Metro Exodiusban az már inkább. Gyakorlatilag az Unreal 5ön múlik szinte minden konzolos fejlesztés az elkövetkezendő 10 évben. Minden más engine vagy vacak vagy nem akar vesződni az optimalizálással / betanítással a gyártó. Innentől kezdve ha macerás lesz az RT-t kipréselni az Unrealból akkor nem lesz, ha meg könnyű akkor lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!