Miért nem nyomtat a HP DeskJet 2620 nyomtatóm?
Van egy HP DeskJet 2620 nyomtatóm, ami pár napja a "Nyitva a nyomtató ajtaja" hibaüzenetet írja ki, ha nyomtatni akarok, és nem hajlandó nyomtatni... Természetesen SEMMILYEN ajtó nincs nyitva, a "patronos ajtó" sem... A HP Smart nevű alkalmazással szkennelni sem tudok, ugyanis azt írja ki, hogy nem kompatibilis a nyomtató szkennere a programmal... Ja meg még azt is kiírja / kiírta, hogy nem tudja / tudta beolvasni a nyomtató információit...
Valakinek esetleg van valami ötlete? Ez vajon szoftveres vagy hardveres hiba lehet?
Csatlakozom >10.
Egy ismerősömnél ment a nyomtató. Aztán hipp-hopp nem. Ő azt sem tudja mi az a driver..., szóval eltávolítás-telepítés megoldotta.
Viszont a kérdező spórolt kicsit...
Csak most írok, mert eddig nem nagyon volt erre időm, de azóta (nem sokkal a "megjavulás" óta) megint nem jó a nyomtató, nem nyomtat... Most már a driver újratelepítés sem segít, és nem azt a hibát írja ki, hogy "Nyitva a nyomtató ajtaja", hanem csak hogy nem tudta kinyomtatni a dokumentumot... Az érdekes viszont az, hogy még szerintem tud kommunikálni a számítógéppel, mert tesztoldalt tudok vele nyomtatni a gépre telepített nyomtatószoftverrel... Viszont semmilyen más dokumentumot nem hajlandó már kinyomtatni...
Szóval lehet, hogy mégis csak új nyomtató vásárlás lesz?
Azért előbb próbálj innen mindent felrakni. [link]
Persze előbb távolítsd el, de most a letölthető drivereket telepítsd. Van ott egy firmware frissítés is, lehet az segít.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!