Miért nem nyomtat a HP DeskJet 2620 nyomtatóm?
Van egy HP DeskJet 2620 nyomtatóm, ami pár napja a "Nyitva a nyomtató ajtaja" hibaüzenetet írja ki, ha nyomtatni akarok, és nem hajlandó nyomtatni... Természetesen SEMMILYEN ajtó nincs nyitva, a "patronos ajtó" sem... A HP Smart nevű alkalmazással szkennelni sem tudok, ugyanis azt írja ki, hogy nem kompatibilis a nyomtató szkennere a programmal... Ja meg még azt is kiírja / kiírta, hogy nem tudja / tudta beolvasni a nyomtató információit...
Valakinek esetleg van valami ötlete? Ez vajon szoftveres vagy hardveres hiba lehet?
A driverrel semmit nem ér, ha a nyomtató kijelzőjén is ott a hiba. Ez valami hardveres dolog lesz. Elég valószínű, hogy nem is lehet javítani.
Legközelebb lézer nyomtatót vegyél, a tintasugarassal csak a baj van.
Esetleg ezeket próbáld meg:
Ha nem oldja meg valószínűleg kuka, ha lejárt a gari. Ilyen olcsó nyomtatót nem éri meg szervizeltetni gazdasági totálkár miatt.
Nem tudom, milyen dilettáns idióták írják a HP-nál a drivereket, de mindig tud új baromságot mutatni egy-egy driver...
Ha a hardvereik is olyan pocsék minőségűek lennének, mint a driverek, már rég csődbe ment volna a HP.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!