Egy mai RTX kártya már valós időben tudná "futtatni" a Pixar képi világát?
Úgy értem,hogy például itt a Pirula Panda előzetese:
https://www.youtube.com/watch?v=XdKzUbAiswE
Egy mai RTX kártya már tudna ilyen minőségű látványt produkálni valós időben? Pl egy RTX 3070 Ti? Tudom,hogy nem véletlen Quadro-kkal alkotják ezeket a filmeket,csak kíváncsi vagyok.
Persze,a karakterek arca nem olyan részeltes,de olyanokra gondolok,mint a Panda szőre,ami elég valósághű (1:06-nál).
Vagy ezen a képen a plüss kutya minősége:
Köszi előre is a válaszokat!
Nem, és hacsak nem egy 20+ éves CGI filmet nézel, akkor a válasz erre a kérdésre mindig nem lesz. Ha valós időben lehetne ilyet csinálni ma, akkor a film jobban nézne ki.
#2 Ennek nincs köze a raytracingnek, ez PBR, gyakorlatilag nem találsz stúdiót ami más renderert használna, a filmipar jóval a játékipar előtt áttért erre - ez nem egy "csalás", vagy "egyszerűsítés", ahogy a hozzászólásod utal rá, így érik el hogy megvilágítástól függetlenül konzisztens és pontos legyen az elkészült kép.
A végleges kép sosem lesz változatlan, végtelen mennyiségű sugarat nem tudsz számolni, nincs, meg nem is lesz rá soha kapacitás, egy ponton meghúzod a határt - denoisert is használ minden renderer ami ér valamit. Vray/cycles is.
Tensor magokkal amit akarsz, még csak nem is kell grafikát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!