Fogyasztóvédelem hibás teljesítés esetén?
Figyelt kérdés
Részletezni nem nagyon szeretném, hiába anonim az oldal. Vásároltam valamit, és kiderül, hogy nem az aminek írták (hibás volt a leírás)
Felhívtam a bolt figyelmét rá, azt mondták, hogy ami a papíron van, azt nem forgalmazzák itthon, így nem tudják beszerezni.
Ilyen esetben mit tehet az ember? ha fogyasztóvédelemhez fordulnék mi történne? Mert elvileg nem tudnák beszerezni a kért tárgyat, maximum visszautalnák a pénzt?
2022. febr. 2. 19:42
1/3 anonim válasza:
Online vásárlás esetén elállhatsz tőle 14 napon belül és elírás esetén vissza utalják a pénzt. :)
2/3 anonim válasza:
Nem igazán értem a problémát. Már elég régóta visszaveszik az online vasárolt terméket 14 napon belül indoklás nélkül.
3/3 anonim válasza:
Kivéve ha adó elkerülés miatt cégnévre vette a cuccot...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!