Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Mi lehet a különbség?

Mi lehet a különbség?

Figyelt kérdés

A két laptop között mi a lehet a különbség? Mert árban igen nagy! Az olcsóbbik 8 magos (többek közt a további adatok is, 8GB (4+4) DDR4 3200MHz RAM • 512GB M.2 2242 PCIe 3.0x4 NVMe SSD stb.) cpu-ja van, a drágábbnak 6 magos (többek közt a további adatok is, stb.) cpu-ja van. De az árukban nagy a különbség:

Az olcsóbbik:

[link]

A drágábbik:

[link]

Amatőr vagyok annyira, hogy ezt nem értem. El tudna valaki ebben merülni, és tudna erről felhomályosítani engem? :)

Hozzá teszem, hogy van ennél olcsóbb gép (456900-ft-nál) amiben 16 gb ram van, és 512 m2 ssd, ezt sem értem, hiszen a 456900-ft os látszólag jobb gép, és mégis a ram fele, és az m2 is a fele :o

Hogy van ez???

2022. jan. 13. 13:11
 1/5 anonim ***** válasza:

Az a különbség, hogy thinkpad. Ez a Lenovo csúcs üzleti szériája.

Amúgy benne a hardver az egy belépő kategóriás semmi... 200-220 körül is lehet ilyeneket venni.

Az anyagminőség és a támogatás (garancia) amiben óriásit nyújt a thinkpad. De otthonra ilyen nem kell.

Mire akarod használni a gépet? Miért nézel ilyen drágákat?

Otthonra ebben az árkategóriában otthonra inkább már ilyen dizájner vékony laptopok vannak (kb apple laptop koppintások, és hasonlók). Persze az üzleti is jó, kinek mi tetszik.

2022. jan. 13. 15:17
 2/5 A kérdező kommentje: