A jelenlegi Gigabyte botrányok után változott a véleményetek a gyártóról?
https://www.youtube.com/watch?v=aACtT_rzToI
https://www.youtube.com/watch?v=Xts3pvbcFos
És most nem is arra gondolok hogy meghackelték őket, az inkább ahogy Steve is mondta karma :D
Hanem arra hogy az életveszélyes e-hulladék eladhatatlan psu-kat visszahívás helyett csellel (ha akartál venni videokártyát, venned kellett psu-t is) rásózták a vásárlókra, és most hogy sok embernek lett olyan psu-ja, így az eddig is nyilvánvaló mégnagyobb kaliberű probléma lett, és a vásárlókra és a tesztelőkre mutogatnak hogy biztos rosszul tesztelték és használták őket.
Szerintem ez még rosszabb mint amikor pl a PNY nemrég direktbe a bányászoknak gyártott és adott el vga-kat a normális vásárlókat kizárva, azzal legalább az embereket nem károsították meg.
Most ez olyan dolog, hogy pl 10 évig használtam egy X48-DQ6 lapot, idén cseréltem, persze kövi lap is Gaga legyen egy Z490 Gaming X AX lett, 24 órát bírt, konkrétan a hálózati része valamitől olyan szinten szállt el, hogy sehogy sem tudtam internetet varázsolni rá, még driverek sem mentek fel, se friss Win után, se BIOS frissítés után...
Jó most ez egyedi eset, valszeg csak én voltam balszerencsés, de azért kicsit kellemetlen volt, hogy direkt bizalmat szavaztam mert előző lap 10 évet minden hiba nélkül szolgált, és akkor így járok.
Eddig sem volt túl jó a megitélésük a részemről.
A rengeteg hibás hűtéses VGA miatt.
Mondjuk ezen nem változtatott ez a botrány sem.
Ezért kell utánaolvasni a tápoknak, teszteket nézni stb.
Legutóbb ilyen botrány az EVGA B3-as volt, amikor a tesztre más belsővel rendelkező tápokat vittek ki mint ami piacra került.
Csak valamelyik tesztoldalnál eldurrant, és vizsgálatot indítottak...
Az sem volt szép, néha ilyen előfordul....
Bár ez nem volt szép a Gigabyte-tól sem.
Én ezekről nem tudtam, Asrockkal kapcsolatban volt egy ugyanilyen szitu 5-6 éve AMD alaplapokkal kapcsolatban(a hibaaránya 20% felett volt, az átlag 2%, vagy alatta), ők sem hívták vissza, az életben nem is veszek tőlük többet semmit, nincs kedvem kísérletezni. Hangsúlyozom nem a hibás termék a baj, hanem hogy a hibával tisztában vannak, de nem tesznek semmit. Ha ételmérgezést kapsz egy étteremben, és tudod hogy azért, mert nem akarták kidobni a megromlott cuccokat oda sem mész vissza többet enni. Gigával kapcsolatban eddig jó tapasztalatom volt, megbízható volt minden akár alsó akár felső kategória, de van ezer másik gyártó, ezek tudatában őket is kihúzom a listáról.
#3 pont hogy nem olyan dolog. Gyártási hiba előfordulhat, és időről időre elő is fordul bármelyik gyártónál, ez egy típushibás termék, aminek a problémájával teljes mértékig tisztában vannak, de olcsóbb a potenciális káreseteket rendezni mint visszahívni a terméket, úgyhogy úgy vannak vele hogy szopj inkább te, a vásárló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!