Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Miért akadozik minden?

Miért akadozik minden?

Figyelt kérdés

Van egy Fujitsu siemens Amilo pi 2512 laptopom.

Van benne egy 250gb-os HDD egy 1.7 es processzor dualban és egy 256-os videókártya.

Az a baj,hogy minden szar akadozik rajta :S

Még egy 10 éves játék is akadozik rajta 640X480-on :S

Miért nem mennek ????? Megy a GTA SAN ANDREAS 1024-en de pl egy wheel of steel across america ami 120 éves játék akadozik :S Am az számít,hogy igaz 256-os videókártya vidókártya van benne de valami csöves Chipset Family :S

Gondoltam,hogy ne számítsak egy olyanra mint az Nvidia de azért egy 256-os kártyának nem kéne ennyira szarnak lennie nem ???? És lehet javítani valamit vagy ez már ilyen csöves marad ???? Ja és Vista Ultimate-m van ha az is számít,hogy mi az op rendszer. Légyszi ha van valami megoldás akkor írjatok :) Köszi


2010. aug. 24. 16:52
 1/4 Andy1992 válasza:

Szia!

Nem írtad, hogy mennyi RAM-od van... számít az operációs rendszer, a Vista pedig egyébként is Memória igényes operációs rendszer, ezért nem szeretik sokan...tehát ha kevés Memóriád van, akkor lehet, hogy ez a gond...De nem vagyok informatikus, ez csak egy tipp... Remélem tudtam vmit segíteni!

Üdv! :)

2010. aug. 24. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
2gb ram
2010. aug. 24. 17:27
 3/4 anonim válasza:
a gond ott van hogy laptopod van.. teljesen mindegy mivan egy laptopban az akkoris csak laptop marad... (tulajdonképpen az nemis számítógép csak egy kis másolata)
2010. aug. 24. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Add el a pics*ba mert s*ggh*lye vagy.

Mia fuck az a "csöves Chipset Family".

Arra nem vagy képes hogy rendesen megnézd mi az isten van a gépedben?

Gondolod csak a memóriaméret a lényeg? Minek bele pipeline ,rop, shader...

Első leírásban GMA x3100 van benne kb. Ez egy intel vga. Játékra nem nagyon használható. Pár régi jól optimalizált játék elmegy rajta. De a FarCry, Cod2 már megfekteti pillanatok alatt.

Ez direkt irodai felhasználásra lett szánva DX10el és gyenge 3Dvel a Vista Aero felület miatt. Elvileg keveset fogyaszt. Amúgy a programozókat szidd. Manapság luxus jó programot írni. Még közepeset is. Sőt szart is. Csak ocsmány elb*szottak vannak 95%.

Egy régi történet:

Unreal 3 és Bioshock ugyanazt az engine-t használta. A bioshockhoz mégis Shader3as videókari kellett. Sokunknak meg Shader2b-s volt. Persze hogy nem ment. Egy nem programozó srác belenézett a shader fileokba. 1 óra után a Bioshock játszahtó volt shader2-n.

"Vedd meg az újabbat mert mi nem akarunk 20 percet dolgozni azon hogy a régi gépeken is menjen"

2010. aug. 26. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!