Vettem 100 000 ft-ért Skullcandy ANC Crusher fejhallgatót,4 hónap után tönkrement a vibráció benne. Írtam az oldalukon levő hibabejelentőre nem reagáltak. Mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
A fejhallgatót amazonon rendeltem az anyacégtől, így nem nagykeren keresztül jött ahol reklamálhatnék. Ezek meg nem reagáltak. Minden termékre 2 év garancia van.
Aki azon pattogna miért nem Magyarországról rendeltem azért mert nem volt hónapokig kapható sehol.
2020. ápr. 15. 11:16
1/6 anonim válasza:
Csomagold vissza, tegyél bele egy angol levelet, hogy kéred a termék javítását vagy cseréjét, hívd ki a futárt aki hozta és vissza a feladónak címszóval add át neki. Ha a nyomkövetés szerint átvették de nem kommunikálnak, akkor chargeback.
3/6 A kérdező kommentje:
#2 igen oda írtam nekik a hiba leírásával és elérhetőségemmel, elvileg utána küldik az infót a továbbiakról, hova küldjem stb. De ez benne van a kérdésben is, hogy nem reagálnak a hibabejelentőjükre.
2020. ápr. 15. 12:05
4/6 anonim válasza:
Mi kerül egy fejhallgatón 100 rongyba?!
Még egy jó minőségű vezeték nélküli is megáll 35-40 rongy körül...
5/6 anonim válasza:
6/6 A kérdező kommentje:
#5
Onnan akartam de miután a fejhallgató megjelent ott még 2 hónapra rá is "Hamarosan" volt kiírva. Írtam nekik meg hívtam őket még válaszra se méltattak, ezért döntöttem, hogy közvetlenül a gyártótól rendelek.
2020. ápr. 17. 15:26
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!