Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Szerinted így van esélyem,...

Szerinted így van esélyem, hogy kicseréljék a laptopom egy vadiújra?

Figyelt kérdés

A sztori ott kezdődik, hogy tavaly vettem egy 2017-és MacBook pro-t, viszont az köztudott, hogy a billentyűzete beragad nagyon könnyen, ez kb mint egy “népbetegség” a 2017-es pro körében. Épp ezért elvittem egy szervizbe (Apple), ahol mondták, hogy semmi probléma kicserélik ingyen a billentyűzetet mert ez egy elég gyakori probléma. Ekkor mondta az ott dolgozó srác, hogy a “quality program”-ba beletartozik a kijelző is, mert sok modellnek azzal is problémája van. Itt nem részletezte, hogy mit takar a program, én meg azt hittem majd egy tesztet lefuttatnak rajta, vagy mit tudom én, azt jól van. Ennek ellenére nekem így se tetszett a dolog, úgyhogy határozottan kértem, hogy NE tegye bele a programba, mert a kijelző tökéletesen működik. Ő csak tovább győzködött, hogy az márpedig milyen jó, mert már lassan 1 éves lesz a MacBook és utána már nem csináljak meg ingyen, inkább menjek elébe a dolgoknak. Mondtam neki, hogy jó akkor legyen, igazából csak ráhagytam, de itt még nem tudtam hogy cserélni akarják, mert nem úgy mondta a srác szószerint, hanem csak úgy hogy ez is a quality program része.

A sztori innen lesz érdekes, ez a srác engem bejelölt Fb-on, amihez amúgy semmi joga sem volt, de nekem pont kapóra jött, mert elgondolkodtam ezen a kijelzős mizérián, és határozottan kértem írásban, hogy a kijelzőt szedje ki a quality programból, bármit is akarjanak vele csinálni. Természetesen az üzenetemet “nem látta”, úgyhogy megint elmentem a boltba és harmadszorra is megkértem őket, hogy NE cseréljék ki a kijelzőt. Ekkor egy másik srác megnyugtatott, hogy az nem lesz csak úgy magától kicserélve, előbb az Apple fel fog keresni e-mailben, és az engedélyemet fogja kérni. Mondanom se kell, hogy ilyen nem történt meg. A kijelző természetesen ki lett cserélve, amit 3x kértem, hogy ne legyen. Írásos bizonyítékom is van erről. A félelmem pedig beigazolódott, mert általában ami alapból tökéletesen működik, és kicserélik, az utána egy sz*r lesz. Nem csak a kijelzőt cseréltek, hanem a laptop egész “fedelét”, most pl felnyitásnál olyan érzés, mintha valami mágnes lenne benne, sokkal nehezebben lehet felnyitni. 1 kézzel már szinte nem is lehet, le kell fogjam a másikkal. Nekem ez nagyon ócska hatást kelt. Második probléma a súlya, eddig nagyon könnyű volt, 1 kézzel lazán emelgettem, most mintha 2x olyan nehéz lenne. Kb olyan érzésem van, hogy egy kiváló masinából (kivéve a billentyűzet) csináltak egy ócska tákolmány.

Kérdésem pedig az, hogy ilyen esetben mit tudok tenni? Messenger en írtam a srácnak, hogy ha kicserélik a kijelzőt nem fogadom el a laptopot. Tudom, ez nem hivatalos és az eset nem is Magyarországon történt, de kérlek segítsetek, és mondjátok meg milyen esélyem van egy vadiúj laptopra?


2019. okt. 18. 08:42
 1/9 A kérdező kommentje:
Tudom, hosszú lett. Köszi, ha elolvasod.
2019. okt. 18. 08:42
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem hinném.
2019. okt. 18. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Még 1 dolog: miután bementem a boltba és szóban elleneztem a cserét másodszor, hirtelen a másik srác amelyik bejelölt Fb-on, megnézte hogy mit írtam, el is kezdett szabadkozni hogy ne haragudjak de “nem látta” először. Ekkor nem kértem negyedszerre is, hogy ne cseréljék ki a kijelzőt, mert ez azután történt hogy a kollégája megnyugtatott, hogy az Apple magától ilyet nem csinál. Remélem minden érthető, ha nem, kérdezzetek.
2019. okt. 18. 08:48
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Ha van írásos bizonyítékod, hogy te semmilyen cserébe nem egyeztél bele akkor a boltot le kell szarni és egyből az apple-el kell felvenni a kapcsolatot.

Biztos találsz valami vásárlói ticket-et ahol a be tudod nyújtani a panaszod.

2019. okt. 18. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

Apple-t ismerve, örülj hogy nem azzal kezdte hogy javíthatatlan és vegyél újat.

Jo par bizonyíték van a neten hogy mekkora parasztok dolgoznak az Apple szervizekben.


Ha rajtuk múlik, nem kapsz újat, de egy asztalcsapkodos veszekedés mellett érdemes emlegetni a fogyasztovedelmet, olyankor észhez térnek.

2019. okt. 18. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, ma elmegyek abba a boltba (Amac) ahol leadtam szervizelni, elvileg a menedzser már tud a problémáról. Mondja ezt az egyik alkalmazott, úgyhogy meglátjuk mi sül ki belőle. Majd megírom a fejleményeket.
2019. okt. 18. 10:00
 7/9 A kérdező kommentje:
Segítsetek légyszi megfejteni ezt a kérdést: ha én többször is elmondom, hogy ne cseréljék ki a kijelzőt, akkor az nekik miért jó, hogy kicserélik? Ez csak plusz pénz és munka a részükről, főleg hogy egy kijelzőcsere alapból nagyon nem olcsó, ha saját zsebből kell kifizetni. Lehet, hogy a srác tényleg csak jót akart?
2019. okt. 18. 10:15
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem, aki normális az meg érti az első nem-et.
2019. okt. 18. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Na heló mindenki, mondom mit intéztem: tömören semmit.

Azt mondták, hogy mivel új lett a laptop felső része, ezért normális hogy nehezebben nyílik az elején, de majd később meg fog lazulni. Aztán ami a súlyt illeti, nem lett sokkal nehezebb, mert összehasonlítottam az üzletben lévővel, úgyhogy az sem zavar annyira. Gondoltam, hogy kidumálják, bármit is hozok fel. Végül nem akartam kötni az ebet a karóhoz, amúgysem emelgetem meg nyitogatom a tetejét napi 100x, úgyhogy ameddig nincs baja elfogadom ígyis.

Még egyszer köszönöm az eddigi válaszokat, ment a zöld.

2019. okt. 18. 17:08

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!