Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan tudok forgatható...

Hogyan tudok forgatható animációt készíteni?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Az utóbbi időben elkezdett érdekelni a 3d-s modellezés és a Blenderrel kezdtem el ismerkedni. A célom az lenne, hogy egy olyan telefonos alkalmazást készítsek, amiben egy animációt lehet végignézni, időben előre, hátra lehet benne tekerni és adott résznél, vagy akár működés közben is forgatni lehessen.

https://www.youtube.com/watch?v=zhUSthC-mL0 valahogy úgy, mint itt 0:24-től.

Nem tudom milyen programokkal lehetne ezt elérni, e téren tapasztalatom nincs, de a lelkesedésem határtalan.

Remélem van, aki érti, hogy mit akarok összehozni.

Unityt is néztem,hogy esetleg ott meganimálni a Blenderben modellezett objektumot,de nem tudom hogy ez lenne-e a megfelelő program ehhez.

Valaki tud ebben segíteni?



2019. jún. 25. 13:48
 1/5 anonim ***** válasza:
Ehhez annyira nem értek, de nekem is a Unity ugrott be elsőre.
2019. jún. 25. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Blenderben vagy más programban animáld, a Unity játékmotor, nem animálásra való, animációt tudsz lejátszani benne, de komolyabb animáció készítése bonyolultabb, mint Blenderben.
2019. jún. 25. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Arra tudna valaki tippet adni, hogy blenderből hogyan vigyem át a dolgot alkalmazásba? Lehet úgy renderelni, hogy "3d"-s marad? Vagy milyen formátumban tudnám ezt megcsinálni?

2019. jún. 25. 14:40
 4/5 anonim ***** válasza:

Exportálni kell olyan formátumban, amit a Unity megért:


[link]


Én CS:GO skineket csináltam régebben, akkor az .obj formátumot használtam, mert azt mindenki érti.

2019. jún. 25. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Fbx-ben importálj, az obj butább, animációt nem is tud exportálni, azt csak az fbx tud. Blenderből én még nem próbáltam Unity-be átvinni, így konkrét segítséget nem tudok adni (de tengernyi tutorial van YouTube-on), viszont emlékszem, hogy Mayában anno bake-elnem kellett az animációt exportálás előtt. De erre is biztos van több technika, akár olyan is, amihez nem kell bake-elés.
2019. jún. 25. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!