Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » VirtualBox ban hogyan lehet 2...

VirtualBox ban hogyan lehet 2 gépet hálózatba kötni?

Figyelt kérdés

Elég kezdő vagyok a program terén, lenne egy olyan feladat, hogy egy windows server 2012 es gépet és egy win 7et kéne hálózatba kötni (server-kliens kapcsolat, bár gondolom ez már nektek nyílvánvaló) nem igazán boldogultam vele

Köszönöm előre is a válaszokat

2018. máj. 14. 12:37
 1/5 anonim ***** válasza:

Ha a két vendéggépnek csak egymással kell kommunikálnia, akkor állíts be egy-egy azonos nevű belső csatolót, majd a vendég operációs rendszereken állíts be egy-egy fix privát hálózati IP-címet.

[link]

2018. máj. 14. 14:38
 2/5 A kérdező kommentje:

igen csak egymással kell kommunikálni, annyi lenne csak, hogy meglegyen a szerver kliens kapcsolat, utánna kell még állítgatni a 2 gépen, DHCP t, DNS t fell kell telepíteni a szerver gépen, szervezeti egységeket csinálni meg ilyenek (azokkal még úgy ahogy el vagyok, csak ez volt totál katasztrófa)

köszönöm a segítséget :)

2018. máj. 14. 15:45
 3/5 A kérdező kommentje:

11. Szerveren történő beállítással érje el, hogy a kereskedőknek a kliens számítógépre bejelentkezve automatikusan induljon el a Számológép alkalmazás!

ezt hol lehet beállítani??

ha valakit érdekel, vagy úgy jobban átlátja, átküldöm a teljes feladatlapot

2018. máj. 15. 20:36
 4/5 anonim ***** válasza:

Csoportházirend lesz a barátod:

[link]

2018. máj. 15. 20:46
 5/5 A kérdező kommentje:

csak az angol nem az :D de megoldom :D

köszi a segítséget, sajnos nem volt aki elmagyarázza, és nemsokára vizsga

szóval cumi van, mert magamtól kell csinálgatni a dolgokat, szerencsére itt is kapok segítséget

2018. máj. 15. 21:20

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu