Mennyibe kerül megcsinálni egy komolyabb játékot? És kb
mennyi ember kell hozzá?
Figyelt kérdés
rákerestem már párszor,találtam is pár oldalt,amiben ilyesmiről írtak,de többnyire csak megemlítés szintjén,ezért fordultam hozzátok,hátha tudtok többet
Attól függ. Egy Dark Souls 3- hoz hasonló játékot egyedül kb 10, vagy még több évbe telne elkészíteni egy profinak, de írj egy konkrét példát, mert sok komolyabb játék van, de az elkészítési idő nagyon különbözhet
2018. máj. 7. 04:28
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 A kérdező kommentje:
assasin's creed pl,mafia III,de a dark souls dettó jó példa
olyanra gondoltam aminél a grafika elég jó,nem pedig ilyen elnagyolt,ugyanakkor a történet sem full sablon,avagy egyszerű, szóval sok párbeszéd,etc.
2018. máj. 7. 04:45
3/9 anonim válasza:
Az Ac origins kb 7-8 év, DS3 dlc nélkül 10, de ezek csak körülbelüli értékek. A játékbeli karaktereknek kellenek hangot adó személyek, és ugye zenét is kell a játékhoz készíteni, ami nem lehet túl olcsó, de ha azt is magadnak szeretnéd megcsinálni, akkor Fruity Loops-ot megveszeszed (mert ugye nem kalózkodunk) és csinálsz pár zenét, persze ez is elvesz pár hónapot és valószínűleg egy zenekar jobb munkát végezne, de megúsznád olcsóbban. Ha külön zenekart szeretnél az elég drága lehet, milliós összegekről beszélek
2018. máj. 7. 05:12
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 A kérdező kommentje:
arra számítottam,hogy milliós
plusz arra is,hogy mennyi minden kell a teljes egészhez
gondoltam hogy nem pár nap és kész egy profi munka :) köszönöm a választ!még keresgélek direkt játékok nevével,mert eléggé kíváncsi vagyok
2018. máj. 7. 06:18
5/9 anonim válasza:
Gta V 240 millió dollár volt és több százan dolgoztak rajta.
2018. máj. 7. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Ha azt mondom, hogy milliós nagyságrend, akkor nagyon finom voltam. A tíz- vagy százmilliós nagyságrend sokkal közelebb áll a valósághoz.
Számolj néhány tucatnyi fejlesztővel, és mondjuk egy év fejlesztési idővel. Egy főállású fejlesztő éves bére alsó hangon is kb. 5 millió forint. Ezt mondjuk szorozd be hússzal, és megkaptad egy gyengén középkategóriás játék bérköltségét. Ez persze szintén széles skálán mozoghat, egy világ élvonalába tartozó fejlesztő nem fog neked havi 200 nettóért leülni dolgozni.
Ehhez még hozzájönnek az egyéb járulékos költségek: eszközök, áram, magának a melóhelynek a fenntartása, jogdíjak, marketing, miegymás.
2018. máj. 7. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Annak idején a 90-es években egy 2 dimenziós platform játékot is elég sokan csináltak pl. Megaman x, vagy verekedősök közül a Mortal Kombat 2 vagy 3. Meg még jó néhány játék, és azoknak ugye nem volt még közel sem ilyen grafikája,mint a mostaniaknak,persze a maguk idejében jó volt. Egy mai 3D-s játék meg gondolom jóval összetettebb, kitalálni a sztorit, karaktereket,pályákat,mind ezt lemodellezni, programozni,stb. Nem egy-két napos munka.
2018. máj. 7. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Most nézem, félreértelmeztem a kérdésed 😀, na szóval: kellenek modellezők, programozók, pár zenész és a történetíró, ahogy írták előttem egy játékhoz sok ember kell,de nem tudhatni milyen erőbedobással dolgoznak, szóval így csak tippelni lehet. kb 30 emberrel 1 év alatt egy Outlast 2-höz hasonló játékot el lehet készíteni napi 6-7 óra munkával,de lehet kevesebb idő alatt is, ha mindenki belead apait, anyait 😀
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!