Edigital mennyire ellenőrzi a garanciális feltételeket?
Vettem valamit, amit megbontottam, beleforrrasztottam egy kábelt (sw-t frissítettem a segítségével)
De egy egy hibás router kiütötte. (valamiért túlfesz-t ad a lan portján)
Most megpróbálnám garanciálisan javíttatni.(kábelt leforrasztottam) Ha kiderül hogy mit csináltam vele akkor visszaküldik? Kötelezhetnek valamilyen beizsgálási díj fizetésére, vagy csak nem javítják?
Ha a boltba viszed vissza, ott nem fogják szétszedni neked, csak továbbítják a szervizbe. Ott tutira szétkapják és ha látható a beavatkozás nyoma, nem csinálnak vele semmit, hanem visszaküldik az üzletbe azzal, hogy garvesztes. Ha eleve a szervizbe viszed, átvételkor szintén nem nagyon fogják szétszedni, de mivel ott alapból tapasztaltabb szakemberek kezébe kerül, nincs kizárva, hogy a tünetekből rájön, mit csináltál. Ha később ott, vagy a márkaszervizben szétszedik, ugyanaz történik, mint amit leírtam. A bevizsgálási díj szerviz- és termékfüggő, de készülj a legrosszabbra, abból nem lehet baj.
Az előfordulhat, hogy felhívnak és közlik: garvesztes a cucc, de X forintért megcsinálják neked. Ha vállalod, javítják. Ha nem, visszaküldik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!