Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Extreme-digital garanciális...

Extreme-digital garanciális termék visszaküldése, hogy?

Figyelt kérdés
Meghibásodott a hama urage reaper nxt egerem (nem lehet vele kattintani) és visszaszeretném küldeni. Beszéltem az ügyfélszolgálatukkal (nagyon pocsék és szar, mert rengeteg pénzt levesz a telefonszámládról) és azt mondták, hogy küldjem el a terméket a hama márka szervíznek. A cím meg minden ott van a weboldalon, de arra vagyok kíváncsi, hogy a postázási költséget nekem kell fizetni, ha a hama márka szervízhez elakarom küldeni a terméket? Előre is köszönöm az értelemes válaszokat.

2017. jún. 19. 10:07
 1/6 anonim ***** válasza:
Ezt miért nem tőlük kérdezted meg, ha már beszéltél velük?
2017. jún. 19. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Hm.. én a pcx-nél veszek csak ilyeneket vagy zoona computernél, ott egyből oda kell visszaküldeni.

A költség téged terhel!

2017. jún. 19. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Az ügyfélszolgálatos csávó nem közölte velem, azt, hogy nekem kell-e azt fizetni
2017. jún. 19. 10:13
 4/6 anonim ***** válasza:
Neked kell fizetni. A szerviz csak a garanciális javításért nem kér pénzt. Ha nem akarsz postaköltséget, akkor vidd személyesen. Persze, az utazás költségeit sem fizetik.
2017. jún. 19. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
És, ah garanciafutárt igényelnék? Az jó ötlet?
2017. jún. 19. 10:33
 6/6 belapus ***** válasza:

"KI VEHETI IGÉNYBE GARANCIAFUTÁR SZOLGÁLTATÁSUNKAT?

A szolgáltatást minden vásárlónk igénybe veheti abban az esetben, ha a meghibásodott termék Extreme Digital, vagy Digital Assistance jótállási jeggyel került értékesítésre, továbbá ha a termékhez a vásárlás során kiállított számla szolgál garancialevélként.


Azon termékek esetén, ahol a garancia a gyártó által kibocsátott jótállási jeggyel érvényesíthető, továbbra is a gyártó magyarországi szervizhálózata felé kell eljuttatni a meghibásodott terméket. Ezekben az esetekben Garanciafutárunk nem tudja vállalni a díjmentes elszállítást."

Bocsánat a nagy betűkért, de az ED oldaláról citáltam ide a Garanciafutár szolgáltatással kapcsolatos egyik részt.

2017. jún. 19. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!