Smart watch q18-al nem tudok telefonálni. Mi lehet a problémája?
Figyelt kérdés
Ma sok szervizben voltam és 30%-ban azt a választ kaptam, hogy az óra nem kártyafüggetlen. Telenoros SIM van benne, kéri a pin kódot, elfogadja, keresi a hálózatot majd a keresés után kiírja hogy nem találja. A Telenornál azt az infót kaptam, hogy az órában van a hiba és nem a hálózatukban(nem kell felregisztrálni).
Mivel ez egy ázsiai óra, gondolom az is befolyásolja a hálózatra való fellépését.
Volt már valakinek ilyen problémája, és tudna nekem segíteni?
(Létezik olyan hely vagy szoftver, ami segít rajta?)
Ha nagyon titkos, akkor légyszi írj privátban, de mindenképp kellene a segítség.
A válaszokat előre is köszönöm!
2017. dec. 29. 00:20
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!