Hogy lehetne visszaszerezni az Origin felhasználómat?
Már lassan több mint egy éve próbálom visszaszerezni az Origin felhasználómat de egyszerűen nem ír vissza az Origin support.
Szinte havonta írok nekik egy üzenetet, hogy elvesztettem a Google hitelesítő alkalmazást a telefonomról és nem tudok belépni ezért kérem, hogy töröljék ezt a másodlagos azonosítás az Origin felhasználómról.
Nem szívesen venném meg újra azokat a játékokat ami azon az Origin felhasználón van mert 50-60 ezer forint körüli összegeket öltem bele.
Mi a teendő ilyenkor?
Már írtam nekik emailt írtam facebookon írtam a help.ea.com-on de sehol nem hajlandóak válaszolni.
Valaki akivel esetleg már történt ilyen az mit tudott ilyenkor csinálni?
Válaszokat előre is köszönöm!
Ja és Uplay-en is ugyanez volt a helyzet, hogy Google hitelesítőt kért és nem tudtam megadni.
De ott a Uplay egy 3 óra alatt törölte is a Google hitelesítőt a Uplay felhasználómról ahogy beazonosítottak, hogy tényleg az enyém-e a felhasználó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!