Miért írja ki folyamatosan az Apple Store hogy az ID-m le van tiltva, amikor próbálok frissíteni vagy letölteni valamit?
Figyelt kérdés
2017. febr. 15. 17:52
1/2 anonim válasza:
"Miért írja ki folyamatosan az Apple Store hogy az ID-m le van tiltva"
Kérdésben a válasz: "az ID le van tiltva"
Fordulj az Apple Supportjához.
2/2 A kérdező kommentje:
És akkor most mit tudok csinálni? Hogy tudom vissza"kapcsolni"?
2017. febr. 15. 21:07
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!