Hogyan tudnék újból laptopról nyomtatni?
Megpróbálom érthetően leírni :)
Szóval.
Van egy asztali gépem, ami össze van kötve egy nyomtatóval.
Van egy laptopom is.
A régi laptopomnál valamilyen úton módon (lövésem nincs hogyan - gondolom wifivel kapcsolatosan) össze volt kötve a nyomtató (vagy az asztali gép) és tudtam simán laptopról indítani a nyomtatást, nem kellett külön pendrive-ra rá, asztalira rá és úgy nyomtatni a doksikat.
A kérdésem az lenne, hogy van e tippetek, hogy annak idején a szaki ezt hogy oldhatta meg nekem?! Mert szeretném ezt alkalmazni az új gépen is és fontos is lenne, mert sok doksival dolgozom.
Köszi a választ előre is.
N26
A nyomtatós gépen:
Vezérlőpult -> Eszközök és nyomtatók -> Jobbklikk -> Nyomtató tulajdonságai (nem "tulajdonságok", hanem a felső!) -> Megosztás fül -> Kipipálod, hogy meg legyen osztva.
Vezérlőpult -> Hálózati és megosztási blablabla -> Spec beállítások -> Nyomtató és fájlmegosztás legyen engedélyezve.
A másik gépen:
Jó esetben "magától" megtalálja, megjelenik. Első használatkor kérheti, hogy telepítsen hozzá drivert, ezt engedni kell.
Ha esetleg nem jelenik meg magától, akkor Eszközök és nyomtatók -> Eszköz hozzáadása (fent).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!