Miért nem működik a printscreen játékok közben?
Van olyan játék is, amelyben működik. Amennyire megfigyeltem, inkább a teljes képernyő (nem ablak) módban futó játékok azok, amelyeknél gyakori a Print Screen kiiktatása. Pontosabban a Windowsnak ez a vágólapkezelő funkciója alacsonyabb rendű, mint amilyen hatáskörrel a játék rátelepszik a rendszerszolgáltatásokra, a nagy erőforrásigény miatt letiltva egy csomó többedrendű funkciót.
Ha szükséged van a screenshotra, akkor először is nézz bele a játék dokumentációjába, mert olyan is van, hogy maga a játék kínál képmentési lehetőséget. Aztán pedig nézd meg, hogy az olyan kifejezetten képmentésre szolgáló programok, mint például a Lightshot, nem segítenek-e. Az IrfanViewnak is van automatikus (időzített) képmentő funkciója, esetleg az segít. De ha a játék a kép összeszerkesztéséből sokat bíz a videókártyára, akkor az a kép nemigen lesz elérhető, mert az már a videókártya RAM-jában van, kikerülve a processzor hatóköréből, akkor csak a fényképezőgép marad.
Illetve még egy: ha a videókártyán van második kimenet, akkor elképzelhető, hogy arra rádugható valamilyen felvevő. Engem is érdekene ilyesmi, még nem jártam utána, de elképzelhető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!