Minecraft 1.8 - Hogyan orvosoljam?
Ezelőtti verziókkal nem volt semmi baj. Viszont az 1.8 sehogyse akar működni: Bejön a "Mojang" felirat, utánna vagy 3 perc múlva hozza be a menüt, teljesen kifagyva. A háttér nem mozog, a gombokra hiába kattintok és persze a CPU fut mint az őrűlt. Minden kliens esetében ugyanez van.
Sok mindennel próbálkoztam már, eszért kérem ki a ti véleményeteket.
Technikai adataim:
Java: 7 Update 45
Op. rendszer: win XP HE 2002 Service Pack 2->3
System: 1.47 Ghz, 1.37 GB RAM , Intel Celeron M CPU Toshiba
Videókártya: ATI Radeon (ha kell, pontosíthtom)
- tudom, gyenge gépről van szó, de az 1.7.2-t vitte egész normálisan, és egy másik gép fele ennyi RAM-al is viszia az 1.8-at.
DirectX: van (9.0)
Bármi adat kell még, leírom. Ötletek? Köszönöm.
Esetleg még ezzel bővíteném a kérdést: Minden TE klienssel való próbálkozás után:
[15:02:07] [Client thread/INFO]: Setting user: Player
[15:02:07] [Client thread/INFO]: (Session ID is token:1337535510N:4335b925e9d23031a2b355b1edb5459f)
[15:02:18] [Client thread/INFO]: LWJGL Version: 2.9.4
[15:02:31] [Client thread/INFO]: Reloading ResourceManager: Default
[15:02:49] [Sound Library Loader/INFO]: Starting up SoundSystem...
[15:02:50] [Thread-5/INFO]: Initializing LWJGL OpenAL
[15:02:50] [Thread-5/INFO]: (The LWJGL binding of OpenAL. For more information, see [link]
[15:02:54] [Thread-5/INFO]: OpenAL initialized.
[15:02:54] [Sound Library Loader/INFO]: Sound engine started
[15:03:08] [Client thread/INFO]: Created: 512x512 textures-atlas
[15:03:15] [Client thread/WARN]: Failed to load shader: minecraft:shaders/post/entity_outline.json
kc: Invalid shaders/program/sobel.vsh: Couldn't compile vertex program: ERROR: 0:1: '' : Version number not supported by GL2
ERROR: 1 compilation errors. No code generated.
at blt.a(SourceFile:67) ~[1.8.6.jar:?]
at blq.<init>(SourceFile:132) ~[1.8.6.jar:?]
at bls.<init>(SourceFile:29) ~[1.8.6.jar:?]
at blr.a(SourceFile:268) ~[1.8.6.jar:?]
at blr.a(SourceFile:138) ~[1.8.6.jar:?]
at blr.a(SourceFile:86) ~[1.8.6.jar:?]
at blr.<init>(SourceFile:52) ~[1.8.6.jar:?]
at bfr.b(SourceFile:225) [1.8.6.jar:?]
at ave.am(SourceFile:495) [1.8.6.jar:?]
at ave.a(SourceFile:310) [1.8.6.jar:?]
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124) [1.8.6.jar:?]
Közbe rájöttem, hogy könnyen meglehet, hogy pusztán a videokártyám nem támogatja az OpenGL2.1-et, ennek a valószínűségét az 1.7 is leszögezte..Csupán annyi még, hogy a Minecraft viselkedése túlságosan rendellenes, vagyis nem úgy viselkedik, mintha a fenti lenne a gond.
Ugyanis általában ha valakinek a videokártyája nem támogajta az újabb gl-t, akkor a Minecraft vissza kéne dobja a konzolba egy biZonyos hiba üzenettel. Van pár módszer arra, hogy fixeljük ezt a gl próbát, többek között úgy is, hogy fájlokat másolunk a .jar-ba. Én megpróbáltam mindegyik módszerrel, de nem segítettek. Lehet más is okozza a gondot. Na mindegy.
Még annyit, hogy az én problémám a teljesen kifagyott menüvel egyátalán nem ismert, nem is találkoztam hasonlóval.
Végezetül pedig ha egyik olvasónak ilyen gondja van a gl-el, kövesse a fentieket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!