Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Kb hány év múlva lesznek...

Kb hány év múlva lesznek olyan grafikájú PC-s játékok mint a való életben?

Figyelt kérdés

páldául olyan hogy: nem lenne elég neki 256 magos intel proci


És kéne hozzá 15 TB szabad hely a lemezen.

4TB ram

stb..



2015. dec. 14. 00:21
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
50%
tuti, hogy vannak ilyen extrém teljesítményű cuccok csak az üzlet miatt, mindig szépen lassan adagolják be a népnek, hogy költség a pénzt a fejlesztésekre. Példának okáért annak idején vettem egy Galaxy Note 4-et rá fél évre megjelent az S6 Edge dupla olyan erős hardverrel. Eltelt ismét fél év megjelent a note 5 stb. Persze...valószínű, hogy ilyen óriásvállalatoknál félévente jön csak az ihlet a minél erősebb és energiatakarékossab eszközökre ugye? Ugyanígy a PCknél is. Már rég van szerintem laborokban 256gigás videókártya is nitrogénnel hűtve meg a tökömtudja mi, csak az még szépen ott is lapul addig amíg majd elavulnak úgymond a jelenkorhoz mért eszközök. Képzelj el mondjuk 2000ben egy GTX980-at 6GB rammal mikor az ember örült, hogy volt egy olyan számítógépe amiben a proci pörgött 400mhzen a videókártyában volt 4MB memória és ezt ötvözte a 6GB-is winchester+64mb ram...jobb esetben. Lehet baromságnak tartod amit írok, de szerintem a tudomány régesrégen évitzedekkel itt van jelen a kutatók és mérnökök kezében csak ugye mindent a pénz mozgat és arra még várhatsz, hogy a te kezed ügyébe kerüljön egy ilyen brutál cuccos. Addig felhasználják háborúkban űrkutatásban meg mittudomén skypeolnak 4K-ban E.Tvel. :)
2015. dec. 14. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Hú ezt nem is tudtam :O
2015. dec. 14. 00:44
 3/14 anonim ***** válasza:
49%
Majd ha az általános elvű kvantumszámítógép mindennapos technológia lesz, akkor lehetnek filmszerű játékok. De az még 20-30 év.
2015. dec. 14. 00:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
89%
Nagyon el vagy tévedve fiam, már nem sokat fog a grafika fejlődni, már most is elég élethűek a játékok, már egy felmoddolt GTA5 is fotorealisztikus. Csak a VR szemüveg és a 3D tud már élethűséget adni a grafika már a határokat súrolja, senki nem fog nagyobb felbontású textúrákat rajzolni a mostaninál. Meg ha azt veszed, nézed a forma1-et a tévében FHD felbontásban vagy nagyobban, rájössz hogy a valóság sem mutat már sokkal jobban a képernyőn mint egy játék, sőt... néha a játék szebb.
2015. dec. 14. 01:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
Az benne van a pakliban hogy 15TB játékok lesznek meg 4TB ram kell hozzá, de arról ne is álmodj hogy jobbak lesznek a játékok. Másfél éve mikor mint derült égből a villámcsapás jöttek a 30-50 gigás játékok a megszokott 2-10 giga helyett, egy fokkal nem lettek sem hosszabbak, sem jobbak mint az előzőek. Ezek a méretek mind mesterségesen lesznek generálva, hogy rákényszerülj megvenni őket.
2015. dec. 14. 01:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
81%

Szerintem el kéne szakadni attól a látásmódtól, hogy a jövőben a bővülés az csakis a jelenlegi számok sokszorozásával történik.

Ne gondoljuk azt hogy a ma még általánosnak mondható 4-8 Gb ramból, több száz lesz.

Egészen más alapokon fog nyugodni az egész, ami nem is hasonlít a mostanira.

2015. dec. 14. 04:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%

kerdezo, a kerdeseidbol itelve nem lehetsz tobb 12-nel, legalabbis agyilag...

ha eljon az emlitett korszak akkor jatek helyett inkabb kapalni megyek, mar most hianyzik az a korszak amikor a jatekelmeny volt a fontos es nem az fps X uberfelbontas hiszti...

2015. dec. 14. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 Közveszélyes Kontár ***** válasza:

mar 2000 ben fotorealisztikus jatekok is voltak


joval kisebb gepigenyel es joval elvezhetobb volt az egesz jatek

ott a fejlesztok valoban dolgoztak a jatekon


napjainkban nem dolgoznak rajta csak copy paste parancsot meg convert to 4K parancsot hasznalnak aztan kesz is


csak azert csinaljak hogy minel tobb penzuk legyen nekik meg akik fizetik oket (a hardvergyartoknak)

szoval manapsag a felhasznalo kiszorult a kepbol, regen viszont a felhasznaloknak keszitetek a jatekokat

2015. dec. 14. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 Közveszélyes Kontár ***** válasza:
2015. dec. 14. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Nem akarok senkit megbántani, de úgy érzem, itt elég valótlan fantáziákat olvastam. :)

A - mostani mértékhez képest - hipernagy teljesítményű gépeket nem csak azért nem árulják még, mert a piac így többet tud a vásárlókból kicsikarni. Hanem azért, mert egyszerűen vagy nem léteznek, vagy ha létez(het)nek, akkor az előállítási áruk csillagászati lenne. Egy számítógépért pedig nem sokan adnának ki mondjuk 50 milliót.

256 gigás VGA? Kétlem, hogy létezne. A memória mennyiségének növelése mennyiségi, és nem technológiai kérdés, nem hinném, hogy pont ezzel kísérletezgetnének, aminek gyakorlatilag sok haszna így laboratóriumi körülmények között nincs. Meg aztán önmagában a sok memória vajmi keveset ér. Ahhoz egy bivalyerős GPU is kell, ami azt kellő sebességgel kezelni is tudja.

Aminek kutatási célokban is hasznát lehet venni, az a nyers számítási teljesítmény. Egy csillagász, biológus, geológus, űrkutató, stb. nem fogja hasznát venni annak, ha 16k-ban nézheti meg a számítások eredményeit. Annak sokkal inkább, hogy ha a számításokat képes gyorsan elvégezni a rendszere. Bár manapság ezt is több "sima" gép összekapcsolásával érik el. Időnként bemutatnak egy-egy szuperszámítógépet, de a kutyának sem kell, mivel méregdrága, macerás karbantartani, és sokkal nagyobb teljesítményt el lehet érni több közönséges gép teljesítményének összeadásával.

Igen, bizonyos szektorokban - hadászat, kutatás - előbbre járnak, mint a kommersz szférában, de azért nem olyan mértékben, mint sokan gondolják. Senki ne gondolja azt, hogy pl. 1980-ban bárkinek olyan gépe lett volna, mint az én mostani, tök közönséges masinám.

Na meg arról se feledkezzünk el, hogy épp azt kutatják gőzerővel, hogy hogy lehetne a procik teljesítményét növelni, mivel a jelenlegi technológia elérte már a fizikai határait.

A grafika meg már majdnem elérte a valósághű szintet. Van már olyan játék, aminek ha megnézed egy képét, nehéz megmondani, hogy az most valódi-e, vagy mesterséges.

A 15 TB meg nem olyan hú, de elképzelhetetlen mennyiség, és ami a fő: ez nem hordoz magával akkora minőségi növekedést. A programok méretének a növekedése egyrészt programozói lustaság eredménye, másrészt sok a készen letárolt videó, textúra, stb, amik zabálják a helyet.

A magok száma sem jelent arányos teljesítménynövekedést.

#7-tel maximálisan egyetértek, a grafika lehet szép, meg magával ragadó, de nem pótolja az igazi játékélményt.

2015. dec. 14. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!