Garancia kérdés. Mit lehet tenni ilyenkor?
Rossz a garanciális alaplapom.
Visszavittem a boltba, ott kivizsgálták és visszaadták, hogy nincs semmi baja.
Elvittem egy "külsős" szervizbe ott kivizsgálták és szakértői véleményt is írtak róla, hogy az alaplap a rossz. Ez 8500 Ft volt.
A napokban fogom visszavinni másodjára a boltba ahonnan vettem a lapot. Mert mondták, hogy a szakvéleménnyel együtt vigyem vissza.
Kicsit unfernek érzem, hogy nekem plusz időt, energiát és 8500 Ft-t kell költenem a szerviz hanyagsága miatt, mert nem cserélték ki a hibás alaplapom.
Lehet ilyenkor kárpótlást kérni? Mert ez ultra nagy kitolás volt velem. Hetekig nem tudtam dolgozni a zsír új gépemen és már 8500 Ft mínuszban vagyok, mert nem teljesítették normálisan a garancia feltételeket.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A garanciával kapcsolatos járulékos költségek (szállítás, posta) az a vásárlőt terheli. (kivéve, ha a termék csak a helyszínen javítható gazdaságosan a jellege, súlya, terjedelme miatt, de mégis elszállítja a garanciára kötelezett, vagy megbízottja)
De ebben az esetben nem erről van szó. Ez nem volt más, mint egy garanciális bevizsgálás, amit a bolt elvileg mással végeztetett el.(ráadásul a saját hibájából! Sőt még a hiba is fenn áll!)
Ha nem akarják a 8.500,- Ft-ot megtéríteni (csak arra vagy jogosult), akkor nyomás a fogyasztóvédelem!
Arról van papírod, hogy a bolt bevizsgálta és hibátlannak találta? Mert ha van, akkor nagy pofátlanság lenne részükről, ha nem szó nélkül térítenének. (A fogyasztóvédelemtől mindenütt fosnak.)
Azért én a honlapjukra is (ha van) "kedvesen" írnék egy véleményt.
Ja és légyszi nekünk is írni, hogy mi volt a fejlemény a boltban! Ha negatív, akkor a bolt neve, címe is jöjjön!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
...némelyik (sok) üzlet úgy viselkedik garanciális ügyekben, mintha káruk származna belőle. Pedig csak lustaságról van szó. A tö.öm tele van az ilyenekkel. Meg amikor egy szolgáltató hatóságnak képzeli magát...
Ha rajtam múlna, már az ilyen átverési kísérletet is szankcionálnám (persze, ha bizonyított)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Bevittem. Kb. Másfél hét után szoltak, hogy mehetek érte nincs semmi baja.
Most mi a fenét csináljak????
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!