Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Garancia kérdés. Mit lehet...

Garancia kérdés. Mit lehet tenni ilyenkor?

Figyelt kérdés

Rossz a garanciális alaplapom.

Visszavittem a boltba, ott kivizsgálták és visszaadták, hogy nincs semmi baja.

Elvittem egy "külsős" szervizbe ott kivizsgálták és szakértői véleményt is írtak róla, hogy az alaplap a rossz. Ez 8500 Ft volt.

A napokban fogom visszavinni másodjára a boltba ahonnan vettem a lapot. Mert mondták, hogy a szakvéleménnyel együtt vigyem vissza.

Kicsit unfernek érzem, hogy nekem plusz időt, energiát és 8500 Ft-t kell költenem a szerviz hanyagsága miatt, mert nem cserélték ki a hibás alaplapom.

Lehet ilyenkor kárpótlást kérni? Mert ez ultra nagy kitolás volt velem. Hetekig nem tudtam dolgozni a zsír új gépemen és már 8500 Ft mínuszban vagyok, mert nem teljesítették normálisan a garancia feltételeket.



2015. dec. 2. 01:39
 1/9 anonim ***** válasza:
Ez melyik bolt egyébként?
2015. dec. 2. 01:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Fogyasztóvédelemhez kell fordulni, azért van.
2015. dec. 2. 02:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Sajnos átvert a bolt szerintem, a számtech üzletek iszonyat mocsadékok tudnak lenni ha a garanciáról van szó..
2015. dec. 2. 07:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

A garanciával kapcsolatos járulékos költségek (szállítás, posta) az a vásárlőt terheli. (kivéve, ha a termék csak a helyszínen javítható gazdaságosan a jellege, súlya, terjedelme miatt, de mégis elszállítja a garanciára kötelezett, vagy megbízottja)

De ebben az esetben nem erről van szó. Ez nem volt más, mint egy garanciális bevizsgálás, amit a bolt elvileg mással végeztetett el.(ráadásul a saját hibájából! Sőt még a hiba is fenn áll!)

Ha nem akarják a 8.500,- Ft-ot megtéríteni (csak arra vagy jogosult), akkor nyomás a fogyasztóvédelem!

Arról van papírod, hogy a bolt bevizsgálta és hibátlannak találta? Mert ha van, akkor nagy pofátlanság lenne részükről, ha nem szó nélkül térítenének. (A fogyasztóvédelemtől mindenütt fosnak.)

Azért én a honlapjukra is (ha van) "kedvesen" írnék egy véleményt.

Ja és légyszi nekünk is írni, hogy mi volt a fejlemény a boltban! Ha negatív, akkor a bolt neve, címe is jöjjön!

2015. dec. 2. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

...némelyik (sok) üzlet úgy viselkedik garanciális ügyekben, mintha káruk származna belőle. Pedig csak lustaságról van szó. A tö.öm tele van az ilyenekkel. Meg amikor egy szolgáltató hatóságnak képzeli magát...

Ha rajtam múlna, már az ilyen átverési kísérletet is szankcionálnám (persze, ha bizonyított)

2015. dec. 2. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, ha a mai nap lesz időm, akkor beviszem és írok a történtekről.
2015. dec. 3. 17:11
 7/9 anonim ***** válasza:
Csak jelzem, hogy én kíváncsi vagyok mi történt. :)
2015. dec. 4. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Bevittem. Kb. Másfél hét után szoltak, hogy mehetek érte nincs semmi baja.

Most mi a fenét csináljak????

2015. dec. 18. 12:18
 9/9 A kérdező kommentje:
Egyébként az A4team ről van szó.
2015. dec. 18. 16:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!