Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Az Origin fiókomból eltűnt a...

Az Origin fiókomból eltűnt a SimCity miután fél évig nem léptem be, mit lehet ilyenkor csinálni?

Figyelt kérdés
Tavaly ősszel vásároltam meg a SimCity 2013-at, akkor sokat játszottam vele, de már vagy fél éve be se léptem az Origin fiókomba. Most, amikor próbálom elindítani a játékot a termékkódot kéri az aktiváláshoz, de természetesen nem fogadja el, mert már egyszer aktiváltam a játékot. Mit lehet ilyenkor tenni (azon kívül, hogy felvenném az Originnel a kapcsolatot, mert nem lehet velük felvenni a kapcsolatot)?

2015. aug. 27. 20:05
 1/1 anonim ***** válasza:

Abba a felhasználói fiókba (Origin fiókba) léptél be, ahova aktiváltad a játékot?


Ha nem, akkor oda lépj be. Ha igen, akkor muszáj lesz beszélned a supporttal. Mozillát telepíts (Chrome vacak, azon nem működik), és keresd ki az angol support közül a chatet. Lehet 1 órát is várnod kell (van amikor csak 10 percet) de ott helyben chaten meg tudod oldani az egész problémát.

2015. aug. 27. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!