G2A Fiók törlése, Bank kártya törlése? (Sürgős)
Sziasztok! Nem rég ismerkedtem meg ezzel a weboldallal, de miután huszonötször megpróbáltam egy játékot megvenni, de lehetetlennek bizonyult, mivel azt írta, hogy hibásak az adatok próbáljam újra... Ráadásul, rákattintottam erre a G2A shield-re, és ez azt írja hogy 30 napig ingyenes, utána pedig 1 €-t fog levenni havonta... Azt hittem, hogy így biztonságosan vásárolgathatok. De, nem... Még mindig off... Mivel, én nem akarom a G2A szolgáltatásait használni, innentől megakarom szüntetni a profilt. Persze, benne van a profilban a bank kártyám száma, de azért még mindig Off-on van a shield... Na, mindegy. Szóval, értitek? Csupa ideg vagyok, hogy vajon ez a cég most átvert e, vagy nem... A másik dolog pedig, most megrendeltem egy játékot, legalább is kaptam róla emailt. Nem tudom, hogy ez mit jelent a G2A-n, mert legelőször, és most is azt írta, hogy nem jól töltöttem ki az adatokat. Ám bár, mint itt írom, megrendeltem. Legalábbis, valami New Order-es emailt kaptam. Valaki elmagyarázná, hogy ez az egész G2A hogyan működik? Mert, mint láttam, nincs "teljesen" lefordítva Magyarul. A szabály rendszer, például teljesen nincs lefordítva. De mindegy...
A kérdésem az, hogy a rendelést hogyan lehet megszakítani, illetve, hogyan lehet kitörölni a profilt. Kérem, aki ezt olvassa sürgősen segítsen, mert csupa ideg vagyok...
Aki segít, zöld kezet kap!
Ezt írja ki: Unfortunately your payment has failed, please retry.
A biztonsági kódot is úgy adom meg, mint steam-en. (A bank kártya utolsó 3 számát)
Illetve, NEM Paypal-on fizetek.
Hanem a Credit card/Debit card menüpontban...
Paypal account-ot, nem akarok létrehozni.
Mindenki megkapja a zöld kezet! Rájöttem mi volt a hiba oka!
A G2A-nál a fordítók, pocsék munkát csináltak...
Gondolkoztam, "vajon mi lehetett a hiba oka, hogy minden adatot jól írok be, de mégis, nem fogadja el"... Ezzel, mindenkit összetévesztenek... Minden nyelven úgy van kiírva, hogy Hitelkártya. Pedig ott, nem hitelkártyával lehet fizetni, hanem Bank kártyával...
Hitelkártyával a Credit card/Debit menüpontban lehet fizetni, ahol ott írják, hogy Credit card...
Pedig, ez egy állati nagy összetévesztés... Ott lehet hitel kártyával fizetni.
Úgyhogy ez volt a hiba oka... Minden kedves hozzászólónak, még egyszer köszönöm... Ilyen az, amikor egy céget baromira nem érdekel valami. "Nem mindegy, hogy vidd ki a bilit, vagy idd ki a bilit". Mastercard bank kártyánál legalább is, így volt. Visa, vagy Maestro-val nem tudom hogy áll a dolog, de ez kissé röhej, hogy ahol azt írja, hogy hitel kártya, ott valójában bank kártyával kell fizetni.
(Ahol hitelkártyát írnak ki hibásan az a Skrill menüpont)
Elnézést, elfelejtettem kiírni!
Hali!
Nálam annak ellenére vonnak le pénzt minden hónapban,hogy töröltem a profilomat és deaktiváltam a shieldet. Még arra sincs lehetőségem,hogy újra fel menjek az oldalukra,mert ugye már nem él a fiókom. Írtam nekik ma reggel,de csak egy automatikus válasz jött,hogy fogadták a ticket kérelmemet,vagy mi és küldtek egy kódot hozzá. Na ezzel mi a faxt kezdjek?
Hogy törlöm a számlaszámomat így,hogy még véletlenül se vonjanak le több pénzt? Nem éri meg az egész...egy digitális játék kódot vásároltam (Fifa18) amiért kipengettem a 10 ezret,azóta már kettő levonás is jött a shieldre. Érdekes,hogy nem minden hónapban...kimaradt pár hónap és most jött a második májusban. Szóval valami nem stimmel itt nekem. Törölt profil és deaktivált shield ellenére vonogatnak le pénzt a számlámról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!