Mi legyen a teendő tovább?
A laptopommal van a probléma.Az egyik csatlakozó nem működik.Már voltam vele szarvízbe,de elküldtek azzal,hogy ott működik.Tehát be se vették szervízbe.Egy csávó elvitte"hátra"hogy kiprtóbálja.Vissza jött azt mondta működik,semmi baja.De én otthon nem tudom használni.Már mindenki aki jön hozzám hozza a laptopját,és própájuk ki a csatlakozót.Mindenkinél működik,csak az enyémbe nem.A napokban megint elviszem a szervízbe.Megint elmondom a problémámat.De ha megint elküldenek ugyan ezzel az indokkal,hogy ott jó meg stb..
Akkor hová forduljak?
Írok pl a panaszkönyve,és?Fogyasztó védelmi felügyelőség?
Vagy mi?
Másik szervízbe nem vihetem az országban ez az egy van ahová tartozik a márka.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Milyen csatakozóról van szó amúgy? :P
Van még garancia a laptopra? Ha igen, akkor fogyasztóvédelemmel fenyegetőzz. (de csak és kizárólag akkor, ha 1000000%-ig biztos vagy benne, hogy tényleg műszaki meghibásodás, és nem a Te, vagy az általad csatlakoztatni kívánt eszköz a hibás)
Panaszkönyvbe meg természetesen írj bele, esetleg követeld, hogy beszélgetni szeretnél az igazgatóval.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!