Hogyan lehet ezt megoldani Blender 3D nevű programban?
Készíteni szeretnék egy kalapácsot. Elkészítettem a kalapácsfej egyik oldalát. És szeretném, hogy a másik oldalát is ezzel tudjam elkészíteni, hogy teljesen szimetrikus legyen.
Próbáltam azt, hogy duplikálom az objektumot, elforgatom 180 fokkal, majd a helyére igazítom, de sajnos nem sikerült, mert ha a "subdivision surface"-t használom, akkor a két oldal nem passzol egybe, mert "lekerekedik" az él.
Hogyan lehetne ezt megoldani? :)
Bár Blenderhez nem értek, Maxot használok, de pár ötlet:
Távolítsd el a felső face-t, hogy bele lehessen látni a geometriába, akkor nem fogja lekerekíteni.
Tükrözésre maxban van olyan opció hogy "mirror", amivel tükrözni lehet az adott geometriát, és a beállításokat is átveszi a tükrözött rész.
Esetleg a felesleges lap kitörlése és tükrözés után az illeszkedő pontokat egyesítheted is, akár ki is törölhetőek ha már nem szükségesek ezzel spórolsz kicsit. És akkor az egész kalapácsfej egy geometria lesz.
A modifier-ök között van egy olyan, hogy mirror. :D
Úgy érzem túlbonyolítottam a problémát. :P
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!