Ez növeli a teljesítményt?
Elviekben a DX10 hatékonyabb volt, mint elődei, de gyakorlatban ez nem tükröződött, mivel a fejlesztők kihasználták az új lehetőségeket, illetve hogy erősebbek voltak ezek a hardverek. Crysisok egyébként nem a legjobbak példának, 1 esetén DX10 mód ugyan szebb volt, de kis buherálással elő lehetett hozni ugyanazt a grafikai színvonalat DX9-cel is.
Crysis 2-nél DX11-es változat egyrészt szebb volt, mint a DX9-es, másrészt sokkal lassabb, de Crytek itt szánt szándékkal rontott a sebességgen (pl óceánt számolta a felszín alatt a játék).
Mint írtam, nem túl valószínű, gyakorlatban nem tudok rá példát. Elméletben megvan rá a lehetőség (pl ha az algoritmusokat hatékonyabban tudják implementálni az újabb API-val), gyakorlatban ilyenkor fogják az így nyert erőforrásokat, és szebbé teszik a játékot, amely miatt könnyen lehet, hogy lassabban fog futni, mint a régi API-val.
DX12-nél sem számítanék arra, hogy hopp 20%-kal gyorsabban fog futni ugyanaz (maximum, gyengébb processzor mellett, ha nem változtatnak a grafikán), hanem pl bujább növényzet lesz a dzsungelekben, távolabb fogsz látni, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!