Ha egy simsonra rakok egy membránt a karburátor és a szívócsonk közé az miben növeli a teljesítményt, miért jobb ez mintha csak simán rá lenne rakva a karburátor?
#2 - szívómembránt, másnéven Reed-szelepet.
Igen, meg lehet csinálni. Van-e értelme? Kétséges.
A szívómembrán alacsony fordulaton tud segíteni, ahol a kétütemű többet "dolgozik vissza" a karburátoron keresztül - amikor levett légszűrővel látod, hogy táncol a benzingőz a karbi torka előtt.
Minél magasabb a fordulat, ez a jelenség annál kevésbé jellemző. Szóval egy Simsonon, amit egyébként is állandóan maximumig forgat az ember hogy menjen szerintem felesleges, nagyobb fordulatokon már nem előnyös annyira.
Főleg terepen használt motorokban alkalmazták, mert ott fontosabb a rugalmasság.
A membrán felszerelésén kívül át kell faragni a dugattyút (ablakolni), hogy minél többet tudjon szívni - lehetőleg a dugó teljes elgyengítése nélkül. Sok türelem és némi hozzáértés erősen ajánlott. De meg lehet csinálni, így például:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!