Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Windows XP helyett melyik...

Windows XP helyett melyik Linux-ot érdemes feltenni?

Figyelt kérdés

Egyik itthoni gépemen szeretnék áttérni XP-ről valamelyik Linux-ra, de nemigazán tudom, hogy melyikre lenne érdemes. A váltás oka az XP támogatásának megszűnése, és hogy ez a gép netezésre van főleg használva. Azért nem teszek fel újabb Windowst, mert azt nem bírná el. Szóval marad a Linux.

Sajnos abszolút kezdő vagyok ilyen téren, nem ismerem a Linux-okat. Melyiket javasoljátok? Melyikkel a legkönnyebb elboldogulni? Ezek magyar nyelven is elérhetőek? Tényleg nehéz rendesen beállítani őket?

2014. ápr. 10. 19:30
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:
Az XP-vel nem volt gond, gyakorlatilag az járt volna a gép mellé új korában. Az már más kérdés, hogy mégse járt mellé. :)
2014. ápr. 10. 20:09
 12/14 Tengor ***** válasza:

XUbuntut vagy Linux mintet javasolnék XFCE-vel.

A napfény városában szívesen segítek a beállításában!

2014. ápr. 10. 20:51
 13/14 Tom Benko ***** válasza:
Gépigény? Mondjuk Arch minimum 64M, XFCE-vel olyan 256. Telepíts Manjaro-t. A beállításokban az Arch wikije verhetetlen. Érdemes minél kevésbé előre beállított Linux-szal kezdeni, könnyebb testre szabni.
2014. ápr. 12. 23:03
 14/14 bambagügyén válasza:

Szeva!

A linux nekem is bevált,jelenleg is az van a gépemen.De ha valóban kezdő vagy ezen a téren, azt javaslom elöször a windows mellé telepítsd és szokd meg a használatád. Ha adsz neki esélyt nagyon megszeretheted. Jelenleg lubuntu 13.10-et használok, ez gyors és letisztúlt felűlet. Sajna a játékokkal valóban bajban lehetsz. Van ugyan windows emulátor /wine/ és ált. jól is mükszik /pl: FL10 szépen megy/,de a játékoknál lehet meglepi.

2014. ápr. 15. 11:14
1 2

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu