Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Dell gyártó által biztosított...

Sztrecskó kérdése:

Dell gyártó által biztosított garanciát hogyan tudom érvényesíteni?

Figyelt kérdés
3 év garancia volt: 1 év jogszabály szerinti és 2 év gyártó által biztosított helyszíni. Már letelt az egy év, tehát a gyártó garanciája az érvényes. Nem tudom viszont, hogy hova kell vigyem a laptopom/kit hívjak fel? Mit kell csinálni ilyenkor? A monitorral van baj, tehát nem hiszem, hogy ezt helyszínen meg tudnák oldani.
2013. okt. 21. 21:34
 1/1 anonim ***** válasza:
Én a Véső utcába vittem anno...>>> [link]
2013. okt. 21. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!