Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Vodafone SimKártya Aktiválás....

Vodafone SimKártya Aktiválás. Sikerült valakinek?

Figyelt kérdés

Volt aki tudta aktiválni a simkártyáját intetneten?

Engem mindig visszadob, hogy hibásan töltöttem ki.

Szerintem ebben lesz a hiba Lakcímet igazoló hatósági igazolvány száma nah most ide beírtam, hogy "999999 DL" (csak egy példa) Kötelező kitölteni még azt is hogy mi az IMEI szám, és a garancia jegy száma? itt mire gondolnak garancia jegyként? Mi a telefon garancia jegy száma? És ha valaki függetlenül vette a telefont egy gsmboltan használtan?


2009. nov. 12. 08:21
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
Utolso vagyok, vegul nem sikerult aktivalni 10-20 alkalom utan se. Felhivtam a 1270-t es vegul a holgy segitett aktivalni. Ugyan nem instant de par oran belul mukodott mar. Azt mondta hogy "valahol elakadt" az aktivalasi folyamat. , es ez volt a baj.
2019. aug. 31. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim válasza:
Nekem sem sikerül... Felhívtam az ügyfél szolgálatot, elvileg működnie kellene, de nem megy xdd vicc , telefon szerint nincs szolgáltatás. Kárytafüggetlen telóról beszélünk, megpróbálom megint felhívni őket hátha xddd 2020. 02.24.
2020. febr. 24. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim válasza:
100%
2021.06.26: még mindig nem lehet aktiválni interneten keresztül :)
2021. jún. 26. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim válasza:
100%

2022.03.27.: meglévő My Vodafone regisztrációval belépve próbálok SIM kártyát aktiválni, de nem működik. A 4. pontban elfogadom a nyilatkozatokat, de nem visz át az 5. Összegzés oldalra, helyette: Váratlan hiba történt! Kérlek, próbáld újra később.


Próbáltam telefonon böngészőben, számítógépen kétféle böngészőben, de ugyanez. Most látom, hogy a probléma már 13 éve fennáll. 40 perce várok az ügyfélszolgálatra, hogy felvegye.


Ezzel fogadni egy új ügyfelet több, mint nevetséges. Úgy tűnik, mintha minden lehetséges módon szeretnék ellehetetleníteni a feltöltőkártyás ügyfeleket.

2022. márc. 27. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim válasza:
2022.08.06 Dettó minden a 2013 állapot szerint!
2022. aug. 6. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim válasza:
100%
2022.08.25 Az egy dolog, hogy az online nem működik, de a telefonos ügyfélszolgálat meg elküldött, hogy miért nem arról a számról hívom őket, amit aktiválni szeretnék. Mondtam nekik azért mert a telefon nem engedi, kiírja csak segélyhívás engedélyezett. Akkor javasolják chateljek vagy menjek be egy üzletbe..... panaszbejelentőt előbb találtam, mint online chat-es támogatást.
2022. aug. 25. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim válasza:

14 év telt el…14 de a gond változatlan.

Engem is elküldött a telefonos hölgy hiába mondtam neki arról a számról lehetetlen hogy felhivjam mikor most akarom aktiválni….

2023. jún. 11. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!