V.Raul kérdése:
Huawei y200 szoftver, jótállási hiba?
Figyelt kérdés
télen vettem használtan egy huawei ascend y 200-ast használtan jótállási jeggyel.teltek a hónapok és szépen lassanelőjöttek a problémák.ez ugy jelentkezett,hogy kilépett programokból,és valamikor le is állt.előfordult hogy leállt és utána amikor ujra probáltam inditani a huawei logónal nem jutottam előrébb.ahogy olvastam ezek állandó hibák ennél a készüléknél.ezt úgy orvosoltam,hogy amikor ez történt nyomtam mindig egy hard resetet ezáltal helyreállt.a garanciapapírt átolvasva úgy értelmeztem,hogy csak 12 hónap telekom garancia van rajta(szeptember elején lejár),(tehát gyártói nincs?)most már eljutottam odáig,hogy jó lenne ha megadná magát visszavinném és ha lehetne becserétetném.hol tudom megnézni hogy akkor vane rá gyártói jótállás,és hogy hogyan tudnám siettetni a problémák visszatérést?2013. aug. 8. 04:19
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!