1 hete szakadozik az internetkapcsolat, hova tegye panaszt?
felhívtam őket, azt ígérték hamar helyreáll, ahogy képest ez megy 1 hete:(
karbantartás van egy közeli utcában
hova írjak panaszt, a helyi ügyfélszolgálatukra, vagy a központiba?
levélben vagy email-en?
itthonról dolgozom, komoly anyagi kiesésem van miattuk.
"komoly anyagi kiesésem van miattuk"
Először nekik jelezd az anyagi problémát, és hogy térítsék meg a károd. Ha utána szeretnéd jogi útra terelni, akkor érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulni.
Ha annyira fontos az Internet - mert otthonról dolgozol - beruházol több félébe (illetve beszerzel egy olyan routert, ami képes váltani több Internet kapcsolat között, ha az egyik neadjisten leszakadna), előfizetsz üzleti Internet-kapcsolatra (ami drágább, de magasabb rendelkezésre állást biztosít).
Másrészt mennyi időre szakad meg a kapcsolat?
A szolgáltató ÁSZF-ének 9. számú mellékletének ( [link] ) 2. oldalán a rendelkezésre állást 90% felettinek határozták meg.
Ez napi szinten átlag 2,4 óra, havi szinten 3 nap, éves szinten 36,5 nap kiesést jelent.
Ha több ennél, írsz egy tértivevényes postai levelet a szolgáltatónak. Ha nem történik érdemi változás, akkor mehet tovább az ügy az NMHH-nak illetve a fogyasztóvédelemnek.
köszi!
ezt bőven meghaladja.
tehát írjak tértivevényes levelet győrbe a központba?
"tehát írjak tértivevényes levelet győrbe a központba?"
Így van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!