Miért laggolok?
CS 1.6-ot tolom.
most raktam újra a gépemet, így cs-t is.
memória van szabad,videó kártya driver megvan,illetve minden rendben van.
Még is olyan lagg van,hogy kb percenként megállok vagy 3 mp-re.
Várom a megoldásokat
"illetve minden rendben van. "
Vagy nincs. töredezettségmentesíts.Töröld az átmeneti állományokat.
Megtörtént már
de senki nem tudja megmagyarázni mi a probléma:(
nézz körül a videokártya beállításokban és állíts mindent a teljesítmény irányába.
A játék felbontást kissebbre veszed akkor is?
Állítsd az asztal frissítési frekvenciájára és méretére.
Kapcsold ki a 32 bites Zpuffermélységet a videokártyán (API specifikus beállítás)
Állítsd be a Tripla Puffer méretet
Jobbat nem tudok
Mondjuk ebből sokat nem értettem de megcsinálom:)
Köszönöm
Érthetően A Z-puffer az a 3D megjelenítéskor tárolt pufferterület, tárolja a képpontokat színeket stb és megalkotja ezek átfedését, fedettség sorrendjét.
32 bites Z-puffer:
Ezt némely játék nem szereti megjelenítési problémákat okozhet pl átlátsz a falon. Van amelyiknek kifejezetten jót tesz és szükséges. tehát game függő ,vagy be vagy ki.
a tripla pufferméret meg azt jelenti, hogy mielőtt megjelenne a képernyőn a képkocka azt tárolja azaz a tripla -nál 3 képernyőit.
Előfordulhat, de nem jellemző, hogy míg nem törlődött az előző kép és már kezdi betölteni hogy hibás lesz a kép.
Teljesítmény
Minden videokártyát be lehet állítani a gép teljesítményének megfelelően, hogy a kép megjelenítése minőség, vagy teljesítmény irányába menjen. Értelemszerűen a teljesítmény iránya valamivel rosszabb grafikát jelent, viszont nem terheli le a gépet így nem akad.
A "várakozás a függőleges frissítésre" (vsync) -t kapcsold ki!
CCC-ben ez így néz ki:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!