A pc játékokban miért szögletesek mindig a geometriailag kerek formák?
még a legújabb játékokban is, pedig annyira szépen elkészítik az élethü grafikát, de az ilyen kereknek titulált kissé szögletes formákkal csak elrontják egy kicsit.
nem vagyok grafika őrült csak kicsit szurja a szemem.
Inkább a 3D vázra gondol szerintem
vagyis 3D ben ha játékban hullám vonalakat használnánk az nagyon viszafogná a teljesítményt ezért nem hasznalják
.
?
ezt texturával meg szürökel probálják lekerekíteni hajlottnak látszóvá teni de valóban azá még nem tehetik technikai okok miatt
azért mert a játékokban található összes 3d model(épületek, karakterek, fegyverek, járművek) polygonokból (sokszögekből) épülnek fel, minél több a sokszög, annál részletesebb a model, de annál jobban is fogja a gépet.
ezen a képen pl jól látható: [link]
minden négyzet egy polygon
#3 +1
Igen, apró részletekre nem fognak poligonokat pazarolni. Ezen valamelyest a tesszelláció segíthet, de az sincsen "ingyen".
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!