A garanciapapír elvesztése esetén lehet újat kérni?
a számla megléte minimum, ha új garancia levelet akarsz.
DE, az sem ingyenes, a kiskereskedelmi egységnek (itt a webáruháznak) kell fizetnie az eladási ár meghatározott százalékát (ez ált. 20-30%), ha új garanciajegyet akar igényelni a nagyker. szállítótól,és ezt természetesen áthárítja az új garancia jegyet kérvényezőre.
Úgy tűnik, hogy egyáltalán nem garanciális így, a konfigod!
(sem számla, sem blokk, sem garancia jegy..., bármi gondod lenne vele, garanciálisan egyik szervízsem állna szóba veled!!!)
Még a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság is, csak számla megléte esetén indít eljárást, panasz esetén...
"De hát megvan nekik...."
az a gond, hogy Neked nincs meg, és így nem tudod bizonyítani a vásárlást.
Egyetlen, törvényileg elfogadott módja a vásárlás igazolásának, a blokk vagy a számla megléte.
a többit senki sem fogadja el a vásárlás igazolásának a tényeként.
azért egy próbát megér..., ajánlott levélben, (a meglévő dokumentumok másolatát mellékelve) fordulj az eladóhoz, ha jóindulattal áll a kérdéshez, be tudja szerzni az új garancia jegyeket, amit Neked, természetesen a költségek megfizetése ellenében megküldhet, pl. postán, utánvéttel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!