Hónapok óta nem jön számla a T-online-tól. Mi a teendő? Miért nem jön?
Figyelt kérdés
Hónapok óta nem jön számla az internetszolgáltatásért, így fizetni sem tudunk. Mi a teendő? Nem szeretnénk hogy emiatt hozzáteszem jogtalanul kikapcsolják a netet, mikor ki sem küldik legalábbis ide biztos nem érkeznek meg, pedig régen mindig kaptunk normálisan mint mások. Hová forduljak, milyen elérhetőségükre, ahol remélhetőleg a leggyorsabban tudnak segíteni, illetve tisztázni. Egyetemi dolgokat intézek a neten mostanában szóval nagyon megszívnám ha épp most húznák ki alólunk a szolgáltatást.2009. aug. 1. 12:21
1/2 anonim válasza:
Neked kötelességed a szolgáltatónál jelezni, hogy nem érkezik számla. Vegyél elő egy régi számlát, hogy melyik számon jelentheted be ezt a problémát.
Ha kikapcsolják a netet, akkor nem jogtalan a kikapcsolás, ugyanis nem fizetsz érte. És a szerződés aláírásakor vállaltad, hogy ha nem kapsz számlát, szólsz. Tehát perpillanat a T-csoport mulasztott, mert nem küldött számlád, de te vagy késedelemben, mert ezt nem jelezted feléjük.
Pótold a hiányosságot, és minden megoldódik.
2/2 anonim válasza:
Nincs telefonos ügyfélszolgálat? Kell, hogy legyen, Vodánál van (mobilnet), olyan is, hogy számlázási ügyintézés. Sokat fogsz egyszerre fizetni, azonnal jelezned kellett volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!