Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hónapok óta nem jön számla a...

Hónapok óta nem jön számla a T-online-tól. Mi a teendő? Miért nem jön?

Figyelt kérdés
Hónapok óta nem jön számla az internetszolgáltatásért, így fizetni sem tudunk. Mi a teendő? Nem szeretnénk hogy emiatt hozzáteszem jogtalanul kikapcsolják a netet, mikor ki sem küldik legalábbis ide biztos nem érkeznek meg, pedig régen mindig kaptunk normálisan mint mások. Hová forduljak, milyen elérhetőségükre, ahol remélhetőleg a leggyorsabban tudnak segíteni, illetve tisztázni. Egyetemi dolgokat intézek a neten mostanában szóval nagyon megszívnám ha épp most húznák ki alólunk a szolgáltatást.
2009. aug. 1. 12:21
 1/2 anonim ***** válasza:

Neked kötelességed a szolgáltatónál jelezni, hogy nem érkezik számla. Vegyél elő egy régi számlát, hogy melyik számon jelentheted be ezt a problémát.

Ha kikapcsolják a netet, akkor nem jogtalan a kikapcsolás, ugyanis nem fizetsz érte. És a szerződés aláírásakor vállaltad, hogy ha nem kapsz számlát, szólsz. Tehát perpillanat a T-csoport mulasztott, mert nem küldött számlád, de te vagy késedelemben, mert ezt nem jelezted feléjük.

Pótold a hiányosságot, és minden megoldódik.

2009. aug. 1. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Nincs telefonos ügyfélszolgálat? Kell, hogy legyen, Vodánál van (mobilnet), olyan is, hogy számlázási ügyintézés. Sokat fogsz egyszerre fizetni, azonnal jelezned kellett volna.
2009. aug. 1. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!