Pár napja minden játékban csak 60 fpsem van. Szerintem valami át lett állítva, mert ez nagyon nem így volt. Hol lehet ilyeneket állítgatni?
@sir butcher: ez mind szép, jó és igaz amit elmondtál, kivéve:
ha egy játéknál beállítod a vsyncet akkor a játékmotor kivárja a monitor képfrissítését tehát ugyanúgy nem lesz meg az fpsből adódó előnyöd
de figyelj ezt csak ki kell próbálni nyisd meg a codot azt hajrá
nagyon szépen meglátszik
mivel a kérdés is a játékban kijelzett fpsre vonatkozott, nem a szeme javult meg hirtelen a kérdezőnek
a monitora feltételezem eddig is 60Hz-es volt
Na végre. @sir butcher végre érti miről beszélek...
Egy 60-as monitornál nem értettem minek a 300 FPS. Ez annyit jelent, hogy amíg a monitor megjelenít EGY képet, addig a grafikus motor és a VGA ÖT képkockát számol és jelenítene meg, de ugye azt nem látod a monitor miatt, tehát értelmetlen a sok FPS...
Értem én a játékosokat is, ezek szerint előny van a 300 FPS-ből, valamiért a játék közben. Ez meg a teljesítményorientált programozók miatt van és tényleg csak a jó drága VGA és proci kombó eladását segíti meg azt, hogy pörögjön a villanyóra és fűtsük a környezetet...
"programozók miatt van és tényleg csak a JÓ DRÁGA VGA és proci kombó eladását segíti"
na akkor mostmár mindenki kezdi kapizsgálni :)
Mit nem lehet ezen érteni hogy más a mozgás? Miért ragadtok le a lapos monitorok 60hz-én? A game framerate nem egyenlő a monitor frekvenciával.
Semmiféle összeesküvés-elmélet nincs, nincs hardvergyártók által dotált programozó aki emiatt igy irta volna meg a gamet, semmi ilyesmi.
Nevezzük bugnak, amire a pro gamerek rájöttek, de még az is lehet hogy nem bug, hanem egy kikerülhetetlen rész amivel nem tudnak mit kezdeni csak akkor ha az egészet újrairják.
Érintett játékok, quake (és minden quake alapú, ami nem kevés game) Unreal gamek, CounterS, azt hiszem a CoD is. Ezek nem elég ismert gamek? De lehet mind érintett, csak ezek elég ismertek ahhoz hogy foglalkozzanak velük ilyen szinten azok akik versenyszerüen üzik.
Mikor csatlakoztok a szervere a szerver a fönök, ő számol, ő mondja meg te hol vagy, merre mész, ezt a te gépedröl küldött információk alapján tudja. Ezt még közölnie kell az ellenfelekkel is, be kell adnia a találatot, ezt az egészet össze kell hangolnia. Ez nem megy minden esetben tökéletesen.
Bemegyünk ketten egy szerverre, egyszerre lenyomjuk az előre gombot és én hamarabb fogok odaérni mint te, pedig ugye itt mindenki azt hiszi hogy egyszerre érünk oda a célhoz. Hát nem, én beállitom úgy hogy én érek oda hamarabb. Hogy én fel tudok ugrani a ládára amire te nem.
John Carmack: [link]
"Semmiféle összeesküvés-elmélet nincs, nincs hardvergyártók által dotált programozó"
:D én azt hittem te értesz hozzá
és kiderül hogy nem?
egyébként az unreal gamek nem igazán hozzák azt mint a cod, de még a quake sem
nem találtam UT-ben se olyan trial mapot amin 56 fpssel át lehet ugrani 35tel meg nem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!