Hogy él a garancia?
Ilyen esetben a legjobb, ha visszaviszi a kereskedőhöz (Ez esetben az Euronics-ba), mivel az EU-s rendeletek szerint a vevő az eladóval van üzleti kapcsolatban, az eladó a forgalmazóval, az a gyártóval, az pedig a szervizzel. Bonyolultnak tűnik, de a lényege az, hogy a szervizek előszeretettel húzzák el a közvetlenül hozzájuk bevitt termékek javítását, kivárhatják a törvényben előírt 1 hónapot is akár. Ezzel szemben ha a forgalmazóhoz viszi be, akkor általában eléggé hajtva vannak, így akár 1 hét alatt is kész lehet a javítás.
Másik dolog, hogy a fent leírt felelősségi sor miatt előszeretettel rázzák le az érdeklődő tulajt, viszont ugyanezt egy kereskedővel / üzleti ügyintézővel már nem szokták megkockáztatni.
Az adatait mindenképpen mentse le, mert a szervizek a gépeken tárolt adatokért felelősséget nem vállalnak, illetve ha mindent lementett, törölje is a gépről, ha akad olyan, amit nem szeretne, ha mások is látnának.
A garit semmiképpen ne szarja le, ugyanis egy DVD író cseréje 20-25ezer forint, amit gariban ingyen meg kell csinálniuk.
Ahogy írtam, arra számítson, hogy legkevesebb 1 hét, legfeljebb 30 nap a garanciális ügyintézés menete.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!