Miért nem mozog a képem? (GIF)
Figyelt kérdés
Egy már meglévő videót vágtam szét aztán giffé alakítottam a gifninja.com segítségével. Mikor pedig letöltöttem a gépre is nem mozgott. És onnantól kezdve ha máshova is felakartam tölteni ugyanúgy nem mozgott. Nem tudom mit csináltam rosszul. Jah és Vistám van...Ha ez számít valamit. Kezdő vagyok a gif készítésben de megköszönném ha segítenétek mert már szenvedek ezzel egy ideje :).2011. okt. 20. 21:34
1/6 anonim válasza:
Biztos, hogy nem mozog a géped? A Windows a Vista óta (és a 7ön is így van) nem játssza le a mozgó GIF képeket az alapértelmezett képnézegetőben. Probáld a képet a böngésződben megtekinteni. Egyébiránt ajánlott valami normális képnézegető telepítése is, mint pl XnView vagy Infranview.
3/6 A kérdező kommentje:
Ha képtár helyett megváltoztattam lejátszóra akkor mozgott. De ha blogra akartam feltölteni akkor viszont ugyanúgy mozdulatlan maradt. A programmal amit mondtál képeket és videókat is tudok giffé alakítani?
2011. okt. 20. 21:43
4/6 anonim válasza:
Erről nem tudok, de legalább normálisan megjeleníti őket. :)
GIF-é egyébként bármilyen képet alakíthatsz vele, max nem fog mozogni.
5/6 anonim válasza:
6/6 A kérdező kommentje:
Bocsánat nem voltam elérhető egy darabig. Ide sajnos nem tudom felrakni, túl nagy a fájl és lövésem sincs hogy kell lekicsinyíteni. Kívülről elég bénának tűnhetek xD. Na mindegy majd valahogy kitapasztalom hogy kell ilyet csinálni. Azért köszönöm a válaszokat. :)
2011. okt. 24. 19:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!