Google Cégprofilomról több mint 150 értékelés tünt el. Mi történhetett?
Figyelt kérdés
Éttermünk 4,9 csillagos értékelése vissza esett 4,8-ra, miután a 720 értékelésünkből több mint 150 eltünt 4 nap alatt. Az értékeléseket a vendégeink hagyták, nem vásároltuk. Mi történt? Valahogyan vissza lehet szerezni? Kihez fordulhatok?ma 06:43
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az történt, hogy a Google erőteljesen manipulálja az értékeléseket. Nyilván a "nagyokat", akikből esetleg valamilyen módon bevétele is származhat, azokat felfelé húzza (zsigerből törli a negatív értékeléseket, mondván nem igazak, meg nem felelnek meg az elveiknek), a "kicsiket" meg megpróbálja negatív irányba húzni.
Elméletileg reklamálhatsz náluk, de egy éti csiga hamarabb fog deriválni, mint hogy a Google érdemben egy kisvállalkozás panaszával foglalkozzon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!