Én speciel ingyen sem szeretnék okostelót, nincs kedvem az olvasó szemüvegemet cipelni magammal. :)
dec. 15. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
12/21 anonim válasza:
És hogy használjak Ügyfélkaput ha se telefonom se tabletem se laptopom se asztali gépem se macem nincs? Hogy fogok belépni?
dec. 15. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
13/21 anonim válasza:
#12: Akkor idáig se használtad, téged ez nem érint.
Bár ha itt kommentelsz, akkor van valamilyen informatikai eszközöd (amin az Ügyfélkapu-t is tudod használni). ;)
dec. 15. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
14/21 A kérdező kommentje:
#1
Mindent úgy csináltam, ahogy a cikk írja, de nem tudok utána bejelentkezni. Ezt írja: "Nem megfelelő felhasználónév és jelszó, vagy Ön nem jogosult a kiválasztott azonosítási szolgáltatás igénybevételére"
dec. 16. 23:47
15/21 anonim válasza:
De az eszközpárosítás sikeres volt, mutatott zöld pipát az oldal?
Én így lépek be: 1. fülön az ügyfélkapu régi belépési kódjával belépek a +-ba, (persze nem lép be, kéri a 2. faktort) feldobja az ablakot ahol kéri a kódot. A 2. fülön közben futó totp.ap által generált kódot beírom, és sikerül.
A régi üf-ről léptem át az üf+-ba.
Ha nem volt eszközpárosítás, akkor próbád elölről. Nekem sem sikerült egyből, ilyenkor a régi üf-be beléphetsz, ott feldobja a +-ra való áttérés lehetőségét.
dec. 17. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
16/21 anonim válasza:
Valahol azt írták, már email-re való TOTP kódküldés is van, azok miatt, aki nem tudták megcsinálni az autentikátoros beállítást. Erről tud valaki,
ez a webböngészőben fut, ott tárolja az adatokat (nem függ a távoli szervertől), vagy van nyílt forrású asztali alkalmazás is, amit a Linux Mint magyar közössége tesztelt:
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!