Yettel panasz és kötbér kérdés?
Sajnos még nem tudok be menni üzletbe panaszkodni mivel nem vagyok Magyarországon viszont iszonyatosan ki vagyok akadva a Yettelre. Prime Max előfizetésem van ami hát nem olcsó és agyba főbe hirdetik, hogy ezek a legkiemeltebb előfizetők.
Na szóval mikor kijött az iPhone 16 előrendelés rá mentem, hogy szeretném és hívjanak vissza. 2 hétbe telt mire hívtak persze lejárt a előrendelés esélye addigra. Most kint ragadtam külföldön itt mindenkinek a szolgáltatója szolgáltat legalább 1/2gb 2es díjzónás roamingot a Yettel Prime Maxnem. Mielőtt bemegyek hőbörögni, hogy havi 27ezerért effektív a számba xarnak mennyi az esélye annak, hogy ki tudom belőlük csikarni, hogy kötbér nélkül fogjam és a legkisebb csomagra váltsak vagy elhúzzak tőlük. Vagy milyen praktikák vannak erre? Vagy így jártam szerződés köti a lelkem és hiába vagyok "semmibe" nézve csak fizessek és ki köhögtetik velem a kötbért ha váltani akarok.
Válaszokat előre is köszönöm.
Az ÁSZF az irányadó mindig, mert annak a feltételeit fogadták el a felek. Ha ott az elállás, szerződésszegés körében van bármi olyan pont, amivel a szolgáltató bizonyítható hibájából megszüntethető a szerződés és az is neked kedvez, akkor tiszta az út. Ha nem, akkor majd megmondják, hogy te ilyen feltételekkel és önként szerződtél, legközelebb majd olvasd el (vagy ha megtetted, akkor emlékeztetnek rá), hogy mit írtál alá.
Ha például úgy írtál alá egy szerződést, hogy a szolgáltatásnak nem volt része a kívánt roaming, akkor hiába vered az asztalt és kéred számon a hiányát, hiszen azt sosem kínálták.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!