Szerintetek ha az inetreneten nem vagyok elégedett egy oldallal, azt be tudom panaszolni? Vagy hogyan tudom a panaszomat jelezni? Bővebben alább?
A Pontcenter oldalon tettem fel kérdést, és egyszerűen nem válaszolnak.
Egy kapcsolatmenüpontjuk van, ahol lehet kérdezni. De nem válaszolnak. Már arra is rákérdeztem, hogy ki a főnök, hol jelezhetem azt, hogy egyszerűen válaszra sem méltatnak ez ügyben sem. Az elmúlt 2 hónapban vagy 30 levelet írtam már nekik. Az elején egy-egy válasz érkezett. Majd volt, hogy egy hét eltelt a válaszuk érkezéséig. és most már semmi nem jön...:-(
na szóval mit tudtok tanácsolni?
köszi
Gratulálok.
A neten tengernyi csaló és virusos oldal van illetve illegális.
Panaszra mehetsz bárhova de hogy eredmény is lesz az nem hiztos.
Pontcenter amugy egy nagy csalás.
Az, hogy nem válaszolnak önmagában nem ok a panaszra, ez önmagában nem sért semmiféle törvényt. Bárkinek joga van egy tárhelyet bérelni, rátenni egy email címet egy Kapcsolat menüpontra és soha nem nézni meg azt az email fiókot.
Amennyiben az oldal a hatályos jogszabályok szerint törvényt sért, akkor már tehetsz feljelentést, persze a törvénysértést neked kell tudnod bizonyítani.
Ilyen pl. az, ha egy szolgáltatásért fizetsz, és a másik fél nem tartja be azt, ami a szerződésben van. Pl. ilyen helyzetben fordulhatsz a fogyasztóvédelemhez is. Persze meg kell nézni, hogy mi áll pontosan a szerződési feltételekben.
Először is hadd gratuláljak, hogy kurv@ sok időd van és nagyon unatkozol.
Másodszor pedig ilyen alapon nem panaszolhatsz be senkit, semmit. Gondold el egy emberkével, akit fel szeretnél hívni. Csak úgy. És nem veszi fel a telefont. Kihez mennél panaszkodni, hogy a Kiss Pista nem vette fel a telefont?
Szabad verseny van. Ha nem tetszik valami nem látogatod az oldalt.
Ha szemétkedni akarsz akkor esetleg névtelenül a fogyasztóvédőknél lehet ugrálni, vagy megkeresni, hogy melyik szerv foglalkozik az ilyen nyereményjátékos cuccokkal.
Lényeg, hogy ne ilyen hülyeséget írj, hogy nem válaszolnak. A sorsolás részletei nem tiszták. Esetleg nem törvényes a dolog?
Kedves Pi0tr.
Igen kuva sok időm van. a melóba érkezéskor míg feláll a rendszer amin dolgozom 8 óra előtt pár perccel foglalkozom ezzel.
Reméltem, hogy ha ezt csinálom prá hónapig lesz mondjuk egy fényképezőgépem.
Igazából semmiből nem telt pár percet rááldozni az időmből. ami amúgyis várakozással telne...
Másrészt nem a sorsolás zavar. az nem is édekel.
Én csak azt szeretném, hogy valaki válaszolnaa kérdésemre amit írtam.
És mivel nem teszi, szeretném jelezni mondjuk annak aki a válaszadásra megjelölt személy főnöke.
Ha a boltban nem vagyok megelégedve, vagy étteremben, van panaszkönyv. az érdekelne itt van-e ilyesmi lehetőségem.
Az emberek sokszor panaszkodnak valamire, de nem tesznek ellene, nem jelzik...
Ha valaki nem elégedett az étellel az étteremben, vagy a ksizolgálással, csak morognaka legtöbben, de nem tesznek semmit.
Én most szeretném végigvinni, ha van rá lehetőség...
nagyjából ennyi, nem tudom érted-e mi a problémám.
Sziasztok !
Engem is érdekel a téma, ugyanis én még nyertem is velük, :/ aztán azon kívül, hogy értesítettek, és elkérték az adataim, nem történt semmi... Írtam nekik többször is, de nem válaszolnak. Ezért arra gondoltam, hogy felkeresem a Fogyasztóvédelmet, és feljelentést teszek ellenük! Ugyanis, ha nem is válaszolnak, de az adatainkat kérésünkre törölniük kell az adatbázisukból, és erről értesítést is kell küldeniük a törlés elvégeztekor. Ha ezt nem teszik, akkor elvileg a beleegyezésünk nélkül birtokolják adataink, és használják. Ha sokat nem is érek el ellenük, de legalább annyit, hogy másokat megvédek tőlük, már akkor megérte ! Szélhámos banda ...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!